کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیگیری های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد

پست موبیل برای پایداری برق کهگیلویه نصب شد (+تصاویر)

28 ارديبهشت 1400 ساعت 23:50

به دلیل قعطی مکرر برق در شهرستان کهگیلویه یک پست سیار برق در منطقه سرپری در حال نصب است.


به دلیل قعطی مکرر برق در شهرستان کهگیلویه یک پست سیار برق در منطقه سرپری در حال نصب است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (28 اردیبهشت 1400) مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اعلام این خبر گفت: در بررسی‌هایی که در شبكه توزيع برق استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه شبکه انجام دادیم متوجه شدیم که در حوزه کهگیلویه شبکه بالادستی  با تکمیل ظرفیت  و فول بار بودن پست سرپری دهدشت مواجه هستیم بطوریکه ضعف ولتاژ شدید در حوزه های مختلف شهر دهدشت و سوق و لنده شاهد بودیم و قطعا اگر امسال این مورد پیش بینی نمی شد و شکل نمی گرفت با مشکل جدی و بحران  مواجه می شدیم.
جمال معتمدی زاده افزود :بعد از حضور  دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در استان که آشنا به کار بودند افتخاری بود كه در استان حضور پيدا كردند و از ظرفیت های ایشان  در این زمینه استفاده شد.
وی با اشاره به پیگیری های معاون عمرانی استاندار گفت:پیگیری های مجدانه و مکرر ایشان و تماس ها و استمرار این پیگیری ها از طرف دکتر حاجی زاده از طریق برق منطقه ای خوزستان و توانیر باعث شد که قول مساعدت در این زمینه داده شود.
معتمدی زاده گفت:طبق بررسی های کارشناسی که شکل گرفت مدير عامل محترم برق منطقه اي قول مساعد دادند که این افزایش ظرفیت در حوزه انتقال و فوق توزیع و نصب موبیل  انجام بگیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت های نماینده محترم کهگیلویه بزرگ مزید بر علت شد و خوشبختانه بنا به قولی که داده بودند تا قبل از خرداد ماه این پست موبيل در محل ايستگاه دهدشت استقرار پیدا کرد و امروز  کار نصب آن در حال انجام است و انشالله تا قبل از شروع پیک به بهره برداری خواهد رسید و وارد مدار خواهد شد و ضعف ولتاژ در حوزه شهر دهدشت نخواهیم داشت .
معتمدی زاده خاطرنشان کرد:البته نیازهای ما در حوزه فوق توزیع به ویژه در حوزه پست دژکوه که شهرهای لنده و سوق را  تامین می کند نیاز مبرم هست و مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان قول دادند طبق برنامه ریزی انجام شده در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: همچنین در حوزه دیشموک و قلعه رئیسی به دلیل طولانی بودن مسیر ضعف ولتاژ  داریم که انشالله با آمدن این پست کمکی به این مناطق هم می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:
در پايان از همكاري و همراهي و تلاش مديرعامل برق منطقه اي خوزستان و پرسنل زير مجموعه بخاطر توجه و عنايت به زير ساخت هاي بالادستي شبكه هاي برق استان تقدیر و تشکر می کنم.


کد مطلب: 434320

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434320/2/پست-موبیل-پایداری-برق-کهگیلویه-نصب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1