تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۳۴۱۲۲
در بازدید از مبادی و مکان‌های تفریحی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هشدار فرماندار بویراحمد؛ احتمال بازگشت وخیم و بحرانی کرونا

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد از اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود مسافران غیربومی به مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مجید احمدی شب گذشته ( چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400) در بازدید از بازار و مکان‌های تفریحی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مردم بی‌خیال کرونا نشوند، این بیماری هر روز جان تعدادی از شهروندان عزیزمان را می‌گیرد. جوانان زیادی به دلیل همین بیماری جان خودشان را از دست داده‌اند. لذا مردم به فکر سلامت خودشان باشند و همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصرار بورزند.
وی با بیان اینکه دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع‌های غیرضرور مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: همه باید ماسک بزنیم، به گفته علما و بزرگان و بر اساس آموزه‌های دینی رعایت بهداشت و توصیه آن به دیگران و مراقبت از جان خود و سلامت دیگران، عمل پسنده و نیکویی است.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه تمام دغدغه مسئولان شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی کشور، سلامت جان مردم است، از تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های کرونایی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و رسیدن به وضعیت مطلوب از ورود مسافران و پلاک‌های غیربومی به یاسوج جلوگیری می‌شود.
 رئیس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد تصریح کرد: پلاک‌های غیر بومی علاوه بر صدور برگ جریمه به مبدأ حرکتشان عودت داده می‌شوند.
 وی با بیان اینکه همه مراکز تفریحی و باغات آبشار یاسوج نیز حق پذیرش و اسکان مهمان را ندارند عنوان کرد: پلیس اماکن و دستگاه‌های مربوطه با متخلفین برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.
 فرماندار بویراحمد تداوم رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: مردم باید در همراهی و همکاری هوشیار باشند؛ چراکه وضعیت بسیار شکننده و آسیب‌پذیر بوده و کوچکترین بی‌احتیاطی ممکن است زحمات را بر باد داده و منجر به بازگشت شرایط وخیم اپیدمی و برگشت به وضعیت قرمز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1