تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۴۰۵۹
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در یک برنامه زنده فضای مجازی مطرح کرد

قدرت منطقه‌ای ایران به واسطه حاکمیت ولایت فقیه است

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت، مجد و عظمت منطقه‌ای ایران به واسطه حاکمیت ولایت فقیه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (21 اردیبهشت 1400) آیت الله سید نصیر حسینی در یک برنامه زنده در فضای مجازی در خصوص اصل مترقی ولایت فقیه اظهار کرد: ولایت فقیه اصل مترقی و پویا بوده و قادر است جامعه بشر را به نحو شایسته مدیریت کند.
وی گفت: این اصل از دوران ائمه اطهار تا روز قیام امام عصر عجل الله تعالی فرجه شدید باقی خواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امام رحمة الله علیه در کتاب ولایت فقیه شاخص‌هایی را برای ولی فقیه تعریف می‌کند که باید عالم و فقیه شجاع و مخالفت با هوای نفس باشد و همه به چنین شخصی اعتماد دارند.
وی گفت: اینها اوصاف اصلی مدیری است که باید مجموعه‌ای بزرگ را هدایت کند در سوره حجرات خداوند می فرماید که ذات بشر عدالت را دوست دارد و بر همین اساس همه چنین افرادی را با چنین خصوصیاتی می‌پذیرند و اسلام نیز با چنین شاخصه‌هایی در درون رهبران دینی نفوذ کرده است.
ایت الله حسینی گفت: آنچه که امروز در خصوص ولایت فقیه گفته می‌شود با طبیعت انسان ها سازگار است و هیچ انسان عاقلی نمی‌تواند رهبری و ولایت انسان شجاع عالم و عادل و دشمن شناس را بر جامعه انکار کند و شاخص هایی که برای ولی فقیه عنوان می‌شود در هر مجموعه انسانی قابل پذیرش است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل دیگر ساختار کلی اسلام است قوانین همیشه توسط مجریان عادل و آگاه و زمان شناس قابل اجرایی شدن است.
وی در ادامه گفت: چه کسی می تواند قوانین خداوند را در جامعه اجرا کند همه حکومت انسان عادل عاقل شجاع و دیندار و خداترس اعتقاد دارند بهترین مجریان قوانین خداوند همین افراد هستند در حکومت پهلوی هر چند پادشاهان مسلمان و شیعه دوازده امامی بودند اما قادر به اجرای احکام الهی نبودند.
سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج عنوان کرد: در ابتدای انقلاب هم وقتی بحث مجازات اسلامی پیش آمد برخی از افراد لیبرال اعتقاد داشتند که احکام و حدود الهی در این زمان قابل اجرا نیست لذا چنین تفکراتی قادر به اجرای احکام خداوند در جامعه نیستند.
وی گفت: در سایه حکومت ولایت فقیه کشور ایران اسلامی مجد و عظمتی در دنیا پیدا کرده و موازنه قدرت بر اساس حاکمیت همین اصل به نفع جبهه مقاومت تغییر پیدا کرده امروز تمام کشورهایی که کرنش در مقابل صهیونیسم و استکبار جهانی دارند.
لازم به ذکر است این برنامه آموزشی بصورت زنده تحت عنوان اصل ولایت مطلقه فقیه در فضای مجازی پخش گردید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1