کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسدی پور،مدیر عملیات صنایع پتروشیمی دهدشت خبرداد

عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی دهدشت در مسیر پیشرفت

13 ارديبهشت 1400 ساعت 0:46

دکتر احسان اسدي پور،مديرعمليات شركت صنايع پتروشيمي دهدشت گفت : پايش ميزان پيشرفت پروژه پتروشيمي دهدشت توسط واحدهاي مربوطه در هلدينگ خليج فارس و تغييرات ملموس و عيني ايجاد شده در سايتِ اجراي پروژه ،مبيّن قرار گرفتن آن بر مدار پيشرفت و جبران تأخيرات قبلي است.


استان كهگيلويه و بويراحمد به عنوان قطب جديد صنعت پتروشيمي كشور ، ميزبان اجراي همزمان سه پروژه عظيم پتروشيمي توسط هلدينگ پتروشيمي خليج فارس است كه به ترتيبِ زمان آغاز پروژه ، پتروشيمي گچساران ، پتروشيمي دهدشت و پليمر گچساران مي باشند.
دکتر احسان اسدي پور عضو هيأت مديره و مديرعمليات شركت صنايع پتروشيمي دهدشت گفت: پايش ميزان پيشرفت پروژه پتروشيمي دهدشت توسط واحدهاي مربوطه در هلدينگ خليج فارس و تغييرات ملموس و عيني ايجاد شده در سايتِ اجراي پروژه،مبيّن قرار گرفتن آن بر مدار پيشرفت و جبران تأخيرات قبلي است.
اسدی پور افزود:در كنار حمايتهاي مردم و زحمات مسئولين، وجود امنيت كامل و آرامش مثال زدني و مردم،حضور پيمانكاران EPC پرتوان و بنام كشور در پروژه پتروشيمي دهدشت مولّفه هاي بسيار تأثيرگذار در اين تغيير وضعيت مثبت طرح بوده اند.
 وی  ادامه داد: با ارتقا جدّي بهره گيري از ظرفيتهاي ارزشمند نيروي انساني و شركتهاي بومي ، به عنوان وظيفه و تكليف قانوني و اخلاقي خود ، شاهد رونق بيشتر اجراي آن باشيم و رصد و نظارت موثر بر اين مهم به صورت مستمر صورت مي پذيرد.
این مسوول با بیان این مطلب گفت:در اين راستا فعالسازي فرآيندهاي اموزشيِ تخصص هاي مورد نياز پروژه و آتيه شركت با كمك سازمان فني و حرفه اي به جوانان عزيز بومي در دستور كار مي باشد.


کد مطلب: 433723

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433723/2/عملیات-اجرایی-پروژه-پتروشیمی-دهدشت-مسیر-پیشرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1