کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

چالش خبرنگار گچساران برای معاون وزیر بهداشت / گلایه شدید مردم از کمبود دارو و امکانات پزشکی در بیمارستان شهید رجایی (+ فیلم و عکس)

7 ارديبهشت 1400 ساعت 18:30

جان کلام اینکه پایگاه خبری کبنانیوز مثل همیشه صدای مردم و در کنار مردم ایستاده و سلامتی شهروندان برای ما از همه چیز مهمتر است به خاطر همین موضوع خبرنگار کبنانیوزدر بیمارستان کرونایی حضور پیدا کرده پیگیر و مطالبه گرمشکلات بیماران کرونایی از جمله نبود و کمبود دارو، کمبود تجهیزات و امکانات و فضای مناسب بهداشتی و درمانی، کمبود تخت آی سی یو، نبود آزمایشگاه تشخیص کرونا و....از معاون وزیر بهداشت شد


بعدازظهر امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت 1400) قاسم جان بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان گچساران با چندین ساعت تأخیر وارد گچساران شد و بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی گچساران رفت و از بخش کرونایی این بیمارستان بازدید کرد.
  

به گزارش کبنا، اما این بازدید معاون وزیر در حالی انجام شد که در محوطه بیمارستان همراهان بیماران کرونایی حضور و تجمع کرده بودند و از نبود و کمبود دارو [بطوریکه دارو بصورت آزاد و با قیمت بالا و همچنین  دارو را با مشقت فراوان از استان‌های مجاور تهیه می‌کنند.] نبود و فرسوده بودن تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی، کمبود تخت آی سی یو، مشکل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی [در شهرستان گچساران فقط یک دستگاه سی تی اسکن وجود دارد که بیماران کرونایی شهرستان باشت و بیماران بیمارستان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و اخیراً هم بیماران کرونایی شهر دهدشت و حومه از این دستگاه استفاده می‌کنند.] نبود آزمایشگاه تشخیص کرونا [بطوریکه تست فرد با ارسال به آزمایشگاه  یاسوج، بعد از چند روز جواب داده می‌شود.] گلایه می‌کردند.
معاون وزیر بهداشت بخاطر اینکه با مردم روبرو نشود، تا پاسخ مشکلات فراوان بیماران را بدهد، به صورت سراسیمه وارد بخش‌های بیمارستان شهید رجایی شد و از حضور خبرنگاران هم جلوگیری بعمل آمد.
باید دید که سفر پر طمطراق و پر هزینه معاون وزیر که از جیب همین مردم  پرداخت می شود به چه منظوری صورت گرفته است، آیا مشکلات بیماران کرونایی حل خواهد شد؟
پایگاه خبری کبنانیوز مثل همیشه صدای مردم و در کنار مردم ایستاده و سلامتی شهروندان از همه چیز برای آن مهمتر است به خاطر همین موضوع خبرنگار کبنانیوز در بیمارستان کرونایی حضور پیدا کرده و پیگیر و مطالبه گر مشکلات بیماران کرونایی از جمله؛ نبود و کمبود دارو، کمبود تجهیزات و امکانات و فضای مناسب بهداشتی و درمانی، کمبود تخت آی سی یو، نبود آزمایشگاه تشخیص کرونا و.... از معاون وزیر بهداشت شد.
اما تعجب اینجاست فردی که در مقام معاون وزیر می‌باشد، آیا اینگونه باید جوابگوی مطالبات مردم باشد؟
در پایان مردم بام نفتی ایران منتظر اقدام عملی معاون وزیر در خصوص بر طرف کردن مشکلات فراوان حوزه درمان بیماران کرونایی و همچنین منتظر دستاورد سفر معاون وزیر به گچساران هستند.
----------------------------
خبر: حبیب قلندری


کد مطلب: 433507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433507/2/چالش-خبرنگار-گچساران-معاون-وزیر-بهداشت-گلایه-شدید-مردم-کمبود-دارو-امکانات-پزشکی-بیمارستان-شهید-رجایی-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1