تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب : ۴۳۳۰۶۴
کبنا گزارش می دهد

وضعیت بحرانی بیمارستان دهدشت

۴
۱
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه در بازدید از وضعیت بیمارستان معین امام خمینی دهدشت  که این روزها چشم امید بیماران کرونایی سه شهرستان است امار بستری بیماران در این مرکز درمانی را تکان دهنده و هشدار دهنده خواند .
دارا کریمی نژاد افزود: افزایش شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان، زمینه اوج گیری موج چهارم  بیماری در این شهرستان شده و به همین خاطر مجبور هستیم مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا محدودیت ها ودستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری در روزهای اتی مورد پایش قرار دهیم.
کریمی نژاد  همچنین با تاکید براینکه برای قطع زنجیره و شیوع بیماری کرونا، چاره ای  جز همکاری همه شهروندان ورعایت همه موارد شیوه نامه‌های بهداشتی است، گفت، مردم عامل اصلی قطع زنجیره بیماری کرونا هستند و با رعایت دستورالعمل‌ها این مهم محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش آمار بیماران کرونایی بار سنگینی بردوش کادر درمانی وارد خواهد کرد خاطر نشان کرد : لازم است افراد  سلامتی خود، خانواده و جامعه اهمیت دهند و شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نیز اظهار داشت: کادر درمان بیمارستان علیرغم تلاش شبانه روزی خود در راستای کمک به درمان بیماران کرونایی، به علت افزایش پذیرش بیماران بدحال کرونایی، برای ادامه کار خود با مشکل جدی مواجه شده اند و مردم باید برای حفظ جان خود و قطع زنجیره انتقال بیماری در خانه ها  بمانند و از حضور در هرگونه دورهمی و تجمع اجتناب نمایند.
محمد طاهر طیب زادگان افزود: هم اکنون ۱۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری هستند که این بیماران علاوه بر بخش‌های تدارک دیده شده، در راهرو‌ها بستری هستند.
وی از واکسیناسیون افراد با اولویت خبر داد و گفت: بر اساس اولویت وزارت بهداشت تا کنون در شهرستان کهگیلویه، ۸۰۰ دوز واکسن به کادر درمان، بیماران خاص و پاکبانان شهرداری تزریق شده است و این روند نیز ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی بیمارستان در این شرایط بحرانی رئیس نداشته باشد و مدیریت ضعیف شبکه بهداشت توانایی مدیریت نداشته باشد باید به حال مردم بدبخت نشست و زار و زار گریه کرد در کجای دنیا در این وضعیت بیمارستان رئیس ندارد ؟ آیا این ندانم کاری مدیر شبکه نیست ؟
امید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسیولین فقط بلدند حرف بزنند و عملی در کار نیست...چرا به جای اینکه پلیس(به قول معرف امین مردم)بدون توقف راننده قبض جریمه صادر میکند جاده های شهرستان را نمی بندد...
Iran, Islamic Republic of
باسلام... چطو قبل 13بدر مصاحبه نکرد!!! همش تقصیر خود طبیب زادگان و فرماندار هست... عروسییی سمت مسکن مهر... عروسیییییی سمت فنی وحرفه ای و....
United States
وقتی عروسی شرکت می کنیم. فاتحه و چهلم و سال برگزار می کنیم. دزدکی از دیوار پشت قبرستان وارد میشیم. ماسک زدن را مضحک میدونیم و کرونا را دستکم می گیریم در نهایت تنها می تونیم بگیم از ماست که بر ماست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1