کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

مطالبه‌های برحق مردم استان برگزاری مراسم‌های ماه رمضان است

24 فروردين 1400 ساعت 22:38

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مطالبه‌های برحق مردم استان برگزاری مراسم‌های مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


جلسه هماهنگی عملیات رمضان 1400 در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار گردید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (24 فروردین 1400) در این جلسه عملیات ماه مبارک رمضان توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تشریح گردید، حجت الاسلام افتخاری افزود: ماه رمضان فرصت کم نظیر و بی نظیر است که برای تقویت تبلیغ دین  باید به نحو احسن استفاده گردد.
افتخاری اظهار کرد: یکی از مطالبه‌های برحق مردم استان برگزاری مراسم‌های مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
وی متذکر گردید: اگر آیین‌های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شوند جامعه دچار خسران خواهد شد.
ایشان همچنین یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل را برگزاری جشنواره مهرواره محله همدل عنوان کردکه هدف اصلی این طرح را گسترش نشاط، امید وتقویت خود باوری دربین اقشار مختلف مردم دانست.
حجت الاسلام افتخاری افزود: در این طرح تاکید بر رویکرد اصلی یعنی تحول محله محور، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله و استفاده از ظرفیت بی بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، و همچنین پررنگ نمودن نقش راهبری امام محله درمقابل دیدگاه تصدی گرایانه و تاکید بر ظرفیت‌های محله و پای کار آوردن همه این ظرفیتها دانست.
ایشان در ادامه نیز بر گزاری برنامه‌های قرآنی، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل قرآنی با دعوت از قاریان بین المللی و
همچنین از دیگر برنامه‌های فرهنگی جشن اولین مهمانی، برگزاری جلسات هم افزایی دستگاه‌ها در عملیات رمضان، پویش مهمان  امام حسنیم و را ه اندازی پویش‌های همدلی و مواصات، پوش ملی و رسانه‌ای عملیات یکپارچه رمضان، تبلیغات محیطی و شهری و همچنین همایش هم اندیشی و هم افزایی شبکه‌های هیئات و تشکل‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل درمبارک مبارک رمضان عنوان کرد.


کد مطلب: 433020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433020/2/مطالبه-های-برحق-مردم-استان-برگزاری-مراسم-های-ماه-رمضان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1