کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهیار یک روستای شهرستان دنا خبر داد

تصاویر و فیلم دردناک حمله پلنگ به مرد 36 ساله پاتاوه

15 فروردين 1400 ساعت 16:12

دهیار روستای «سرتنگ رواق» از حمله پلنگ به مردی ۳۶ ساله در ارتفاعات این روستا در بخش «پاتاوه» از توابع شهرستان دنا خبر داد.


دهیار روستای «سرتنگ رواق» از حمله پلنگ به مردی ۳۶ ساله در ارتفاعات این روستا در بخش «پاتاوه» از توابع شهرستان دنا خبر داد.
«غفار پریان نژاد»  از حمله یک قلاده پلنگ به مردم ۳۶ ساله خبر داد و افزود: بنا بر گزارش واصله حدود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ یک جوان که دام خود را برای چرا به ارتفاعات روستا برده بود با یک قلاده پلنگ مواجه شده که پس از حمله به دام‌ها و تلف کردن یکی از دام‌ها، مورد حمله پلنگ قرار گرفته است.
  
وی اظهارکرد: مصدوم پس از حدود ۴۰ دقیقه پیاده روی توسط حدود ۱۰ نفر از اهالی روستا به نزدیک روستا منتقل و سپس با خودرو شخصی به بهداری بخش پاتاوه انتقال داده شد که پس از اقدامات اولیه بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شد.
دهیار روستای سرتنگ رواق تصریح کرد: فرد مصدوم که از ناحیه دست‌ها و پاهای خود دچار مصدومیت شده هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هست.
پریان نژاد با بیان اینکه در این منطقه پلنگ زیاد شده است، بیان کرد: طی یک سال اخیر حدود ۵ مورد حمله پلنگ به مردم و دام‌های منطقه را داشته‌ایم.

«هادی سینایی»، مسئول روابط عمومی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به ایسنا، گفت: هنوز گزارش مکتوبی در این زمینه به محیط زیست ارائه نشده است و این موضوع را تأیید یا رد نمی‌کنیم.
وی افزود: اینکه مصدومیت این فرد ناشی از حمله پلنگ بوده یا نه نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد.
گفتنی است که روستای «سرتنگ رواق» همجوار با پارک ملی دناست.

 


کد مطلب: 432674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432674/2/تصاویر-فیلم-دردناک-حمله-پلنگ-مرد-36-ساله-پاتاوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1