کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم و تصاویر ) چهره شاخص اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد نامزد انتخابات 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / علیمراد جعفری: مشکل مردم گچساران رانت‌خواری است /تنها کسی که می‌تواند در مقابل رانت‌خواری و تبعیض بیستد، بنده هستم / همیشه با مردم صادقانه برخورد کردم / اگرنماینده شدم به همه این مسائل خاتمه می‌دهم

12 فروردين 1400 ساعت 11:15

علیمراد جعفری چهره شاخص اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز ( پنجشنبه 12 فروردین ماه 1400 ) با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندورهد 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت ثبت نام کرد.


علیمراد جعفری چهره شاخص اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز ( پنجشنبه 12 فروردین ماه 1400 ) با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندورهد 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت ثبت نام کرد.
به گزارش کبنا، علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت و چهره‌های شاخص اصولگرایان با حضور در فرمانداری گچساران نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
او در بدو ورودش به فرمانداری گچساران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و همواره در تمام صحنه‌های زندگی نشان داده‌ام که صادقانه در خدمت همه مردم بوده‌ام.
  
وی افزود: مشکل مردم بحث‌های حاشیه‌ای نیست، مشکل مردم بیکاری است. مشکل که سال‌ها است در این منطقه شکل گرفته، رانت‌خواری است. تنها کسی که می‌تواند قرص و محکم در مقابل رانت خواری بیستاد، بنده هستم و این را قبلاً هم نشان داده‌ام.
نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در ادامه گفت: بنده این توان و شایستگی را دارم که با رانت خواری و تبعیض مبارزه کنم. و اگر معیشت الهی بر این قرار بگیرد که نماینده مردم باشم، نشان می‌دهم که می‌توان بیشتر مشکلات مردم را به راحتی برطرف کرد.
وی افزود: نه با شعار بلکه در سایه آرامش و وحدت می‌توان به مردم خدمت کرد.
علیمراد جعفری تاکید کرد: مشکل مردم، مشکل تبعیض است، رسانه‌ها به عنوان چشم و گوش مردم باید مطالبات به حق مردم را از مسئولان پرسش‌گری و مطالبه کنند.
نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت گفت: از یک خانواده 5 نفر سر کار رفته و از 5 طایفه هیچ کسی سر کار نرفته است، این تبعیض است. اگر جعفری نماینده مردم شریف گچساران و باشت شد، به همه این مسائل خاتمه می‌دهد.
 


کد مطلب: 432585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432585/2/فیلم-تصاویر-چهره-شاخص-اصولگرایان-کهگیلویه-بویراحمد-نامزد-انتخابات-1400-حوزه-انتخابیه-گچساران-باشت-علیمراد-جعفری-مشکل-مردم-رانت-خواری-تنها-کسی-می-تواند-مقابل-تبعیض-بیستد-بنده-هستم-همیشه-صادقانه-برخورد-کردم-اگرنماینده-شدم-همه-این-مسائل-خاتمه-می-دهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1