تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

ریحان در روز جمهوری اسلامی ایران آمد / محمدپور نامزد انتخابات میاندوره 1400 گچساران و باشت شد / نظر محمدپور در باره نمره تاجگردون و تاثیر حضورش بر سایر کاندیداها / از ادوارد تا ریحان؛ دیپلمات با صلابت

۱
کبنا ؛ریحان محمد پور که از او به عنوان پدیده انتخابات 1400 گچساران و باشت یاد می‌کنند، صبح امروز (پنجشنبه 12 فروردین ماه 1400) همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور در فرمانداری گچساران برای ماراتن نفس‌گیر انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، صبح روز ( پنجشنبه 12 فروردین ماه 1400 ) ریحان محمدپور با حضور در فرمانداری گچساران نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
او در بدو ورودش به محل ثبت نام کاندیداها، به سمت علیرضا اتابک فرماندار گچساران رفت و ضمن اهداء شاخه گلی، در دیدار با فرماندار گچساران در محل ستاد انتخابات فرمانداری گچساران، اظهار داشت: در روز جمهوری اسلامی آمده‌ام، و تا آخر می‌مانم.
محمدپور در پاسخ به اینکه با حضورتان در انتخابات رأی کدام کاندیدا را کاهش می‌دهید و به رأی کدام کاندیدا ضربه زده‌اید، گفت: من ضربه خاصی به کسی نزدم، مردم تشخیص می‌دهند به چه کسی رأی بدهند. از کاندیداهای مختلف آرا به سمت من آمده است.
محمدپور در پاسخ به اینکه به نفع کسی کنار می‌روید، گفت: من تا آخر می‌مانم، 100 درصد.
محمدپور در پاسخ به اینکه گفته‌اید دیگران امتحان خود را پس داده‌اند منظورتان چه کسی بوده، اظهار داشت: من هیچ شخصی مدنظرم نبوده است، همه محترم هستند. من فقط، برای حفظ آرامش، منطقه‌ام، آمده‌ام.
محمدپور در پاسخ به اینکه به تاجگردون چه نمره‌ای می‌دهید، گفت:  مقایسه نمی‌کنم و نمره به کسی نمی‌دهم. همه عزیزان زحمت کشیده‌اند، چه کاندیداها و چه مسئولین. هر کسی پیش خدا قضاوت می‌شود. من به همگی نمره خوب می‌دهم. 
ریحان محمدپور با کت و شلوار تیره، پیراهن سفید و دسته گلی با رنگ‌های متفاوت وارد فرمانداری گچساران شد، او سعی می‌کرد به رفتارهایش در مقابل حاضرین نظم بدهد و دیپلمات برخورد کند. احمد خورشیدی آزاد که در انتخابات 98 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هومان عسکری را رهبری می‌کرد، امروز همراه با ریحان محمدپور آمده بود و بارها در وصف محمدپور سخن‌ها گفته بود.
محمدپور قدم‌هایش را در حیاط فرمانداری گچساران محکم بر می‌داشت، او فقط یک دکمه از کتش را بسته بود. مدل بسته یک دکمه از کت در پوشیدن کت و شلوار آقایان مد است. واقعیت این امر به دهه ۱۹۰۰ میلادی باز می‌گردد؛ در خلال سال‌های ۱۹۰۶ تا ۱۹۱۰ میلادی، ادوارد هفتم پادشاهِ پادشاهی متحده بریتانیای کبیر، ایرلند و مستعمرات بریتانیا و امپراتور هندوستان بود. وی در دوران پیش از پادشاهی، زمانی که شاهزاده ویلز بود، به شدت چاق شد و برای اینکه کت‌ها و جلیقه‌هایی که می‌پوشید، به درستی بر تنش بنشینند، از بستن دکمه پایین کت پرهیز کرد.
پیرو این حرکت، مردم سراسر بریتانیا به احترام به پادشاه، همین کار را تکرار کردند و این مساله به رسمی همیشگی در صنعت مد آقایان تبدیل شد.
داستان یاد شده که «فرضیه ادواردی» نامیده می شود، همیشه جدی گرفته نمی‌شود؛ بیشتر افسانه‌ای است تا واقعی. اما برخی تاریخ نویسان مد بریتانیا آن را واقعی اعلام کرده و بیان داشته که در طول سال‌ها، با کمی اغراق و افسانه همراه شده.
 ادوارد هفتم، پایه گذار باز گذاشتن دکمه پایین کت‌ها و جلیقه‌ها بوده است. اما دلایل آن با موردی که در بالا ذکر شد، ممکن است فرق داشته باشد.
ریحان محمدپور رنگ تیره را برای کت و شلوارش انتخاب کرده بود، این رنگ در بین دیپلمات‌ها نشانه صلابت است، بعضی‌ها هم معتقدند که رنگ تیره، رنگ بی‌طرفی است، شاید، او می‌خواهد، بگوید، طرف مردم است، نه طرف چپ‌ها و راست‌هایی که این روزها همه از آنها می‌نالند.
رنگ روشن پیراهن محمدپور، نشانه فکر خلاقیت، آرامش و خونسردی او است. به نظر می‌آید، محمدپور به این دلیل، این لباس‌ها را پوشیده باشد.
او در رنگ دسته‌گلش سعی کرده، تفاوت رنگ و سلایق را مدنظر قرار دهد. محمدپور بارها گفته که سلایق متفاوت برای او قابل احترام است و برای من کار، کار و کار مهم است.
نظر کارشناسان این است که حضور محمدپور بیش از همه سید قدرت حسینی بحرینی را آزار می‌دهد، حضور تیم جوان، خوش‌فکر و مصمم در کنار محمدپور شاید راز موفقیت او باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
محمد پور جوان عزیز و موفق
Iran, Islamic Republic of
آقامن این نویسنده رومیخام.این بایدهم اتاقی آدم باشه درروزهای دانشجویی.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیرمرد دهبزرگی حاج ریحان محمد پور
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1