کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از شهر زلزله زده سی‌سخت؛

آخرین اقدامات بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای شهر زلزله زده سی‌سخت/ آواری برداری از 455 واحد

10 فروردين 1400 ساعت 21:31

صبح امروز(۱۰ فروردین ۱۴۰۰) معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولین ستاد بازسازی بنیاد مسکن از شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردند.


 صبح امروز (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولین ستاد بازسازی بنیاد مسکن از شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردند.
عزیزالله مهدیان معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در این بازدید اظهار داشت: ناظرین باید با جدیت و دقت لازم در انجام کارهای محوله، تلاش مضاعف از خود نشان دهند و در مراحل اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی تحت نظارت خود حضور داشته باشند تا مبادا کم کاری و کوتاهی از طرف کارگر یا استاد کار بوجود آید.
مهدیان در ادامه این بازدید افزود: روند بازسازی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با همکاری مسئولین استانی و سایر دستگاه‌های اجرایی، با شتاب بیشتری دنبال شود و این مهم، نیازمند حضور و مشارکت مردم و همکاری آن‌ها با دستگاههای اجرایی مرتبط خصوصاً ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد.
حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در تمام مراحل در مناطق زلزله زده گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، روند بازسازی به خوبی در حال انجام است لذا مشکلاتی را پیش رو داریم که باید با رفع موانع و همکاری بیشتر همه عوامل خصوصاً مشارکت خود مردم و با توجه به اقلیم خاص آب و هوایی در این منطقه، روند بازسازی و ساخت واحدهای احداثی تا پایان مهلت تعیین شده به پایان برسد و مردم در واحدهای ساخته شده و مقاوم ساکن شوند. ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان کامل بازسازی با مردم و درکنار مردم خواهد بود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه ضمن تشکر از همکاری همه مسئولین کشوری و استانی و سازمان‌های مرتبط با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در شهر زلزله زده سی سخت جهت پیشبرد اهداف این نهاد مقدس گفت: هم اکنون عملیات آوار برداری توسط 204 دستگاه سنگین و نیمه سنگین بنیاد مسکن در مناطق مختلف زلزله زده درحال اجرای می‌باشد که تاکنون عملیات آوار برداری حدود 455 واحد صورت گرفته است و  از 1460 واحد احداثی شهر و روستایی، تا کنون برای 372 واحد پروانه صادر گردیده و عملیات پی کنی و پی سازی بیش از 130  واحد مسکونی در حال اجرا می‌باشد.
مهدیان و هیئت همراه در پایان بازدید در جلسه مشترک بنیاد مسکن وکمیته امداد امام خمینی (ره) با موضوع بازسازی واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله مددجویان کمیته امداد و جلسه توجیهی ستاد بازسازی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرکت و پس از بحث و تبادل نظر راهکارها و تصمیمات لازم جهت مقاوم سازی و رفع موانع جهت تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده اتخاذ گردید.


کد مطلب: 432549

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432549/2/آخرین-اقدامات-بنیاد-مسکن-بازسازی-واحدهای-شهر-زلزله-زده-سی-سخت-آواری-برداری-455-واحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1