کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد؛

بازدید سرزده استاندار از محله‌‌های در حال بازسازی شهر سی‌سخت / مردم سی‌سخت را تنها نخواهیم گذاشت و تا پایان در کنارشان می‌مانیم

9 فروردين 1400 ساعت 14:18

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت و تلاش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی‌سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.


به گزارش کبنانیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در شهر سی‌سخت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم آسیب‌دیده و تبریک عید و اعیاد شعبانیه، از روند بازسازی‌ها و ساخت‌وسازها بازدید کرد.
حسین کلانتری در این بازدید دو ساعته پای درد دل مردم نشست و رودرو پاسخگوی مطالبات و نیازمندی‌های اهالی شهر سی‌سخت شد.
استاندار بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته را از اولویت‌های مهم و اساسی خواند و افزود: بر اساس دستور و تاکید ریاست جمهوری و پیگیری‌های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی‌سخت و روستاهای اطراف هستیم و در تلاشیم که بازسازی و نوسازی شهر سی‌سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود.
حسین کلانتری تسریع در روند بازسازی ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان ، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.
وی به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
استاندار گفت: با همت و تلاش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد  بازسازی و مقاوم سازی شهر سی‌سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.
در این بازدید چند ساعته برخی خانواده‌ها از تلاش‌های شبانه روزی و جدیت و پیگیری‌های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی‌سخت قدردانی کردند.


کد مطلب: 432511

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432511/2/بازدید-سرزده-استاندار-محله-های-حال-بازسازی-شهر-سی-سخت-مردم-تنها-نخواهیم-گذاشت-پایان-کنارشان-می-مانیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1