کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش ارسالی؛

بوسه کاندیدای انتخابات مجلس 1402 بر دستان معلم خود + پیشنهادات آراوند به مسئولان

30 اسفند 1399 ساعت 18:03

علی آراوند که چندی پیش برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402 اعلام آمادگی کرده بود، در روز تحویل سال به شهر زلزله‌زده سی‌سخت سفر کرد و ضمن تبریک عید به مردم زلزله‌زده شهرستان دنا بر دستان معلم خود بوسه زد.


علی آراوند که چندی پیش برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402 اعلام آمادگی کرده بود، در روز تحویل سال به شهر زلزله‌زده سی‌سخت سفر کرد و ضمن تبریک عید به مردم زلزله‌زده شهرستان دنا بر دستان معلم خود بوسه زد.
به گزارش کبنا، آراوند در مطلبی نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
یامقلب القلوب والابصار
یامدبراللیل و النهار
یامحول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بهارفرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است، انعکاس صدای آسمان در جان‌های زمینی است، یعنی: بهتر زیستن، بهترنگریستن و بهتراز همه‌ی دیروز هاسرسبزی و طراوت را تلاوت کردن.
نوروز فرصت آغازینی است که مقلب القلوب و الابصار برای خاکیان و افلاکیان تدبیرفرموده تا با نو شدن بهار طبیعت خرقه‌ی خمودی و ایستایی را از تن به در کنند.
هم اکنون درشهرسی سخت و درکنار مردم شریف این دیار قرار داریم تابا تبریک سال نو شادی خودرا با آنها تقسیم نماییم.
پس از وقوع زمین‌لرزه حضور به موقع مسئولان محترم و پرسنل خدوم اعم از (کشوری، لشکری، نیروهای مردمی و بسیجی) در خدمت گزاری و خدمت‌رسانی که به صورت شبانه‌روزی و با ارائه خدمات باعث شدند تا مردم این دیار (خطه) در مسیر زندگی قراربگیرند، قابل تحسین و تقدیر است.
بلایای طبیعی تجلی مشیت الهی هستند و از آنجا که تاکنون علم و دانش بشری به صورت صد در صد قادر به پیش‌بینی و یا کنترل این بلایا نشده است، اما می‌توان با برنامه‌ریزی (پیش بینی و آینده نگری) از اثرات منفی این گونه بلایا کاست.
پیشنهاد: باتوجه به اینکه این مکان بر روی کمربند زلزله (زمین لرزه) قراردارد، احداث زیرساختی تحت عنوان کمپ اسکان اضطراری (اردوگاه اسکان اضطراری نه با هدف گردشگری) در آینده لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
اما با همه‌ی اوصاف فرصت و قدرت اختیاراتی هستند که از طریق قانون و مردم به افراد رسیده است، و هیچ کسی نمی‌تواند خدماتی را که از طریق سفره‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم ارائه می‌شود به اسم خود مصادره نماید و یا منت بگذارد.
در پایان از خداوند منان خواستارم تا با قلم تدبیر بی همتایش زندگی همه هم میهنان چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد با ذکر چند دعا:
پروردگارا!! هم میهنان و هم وطنان را از بلایای طبیعی و بیماری کرونا درپناه خود مصون و محفوظ بدار و شادی را به جمع آنها برگردان.
پروردگارا! بیماران را شفای عاجل عنایت فرما و شهدای عرصه بهداشت و سلامت را مورد رحمت و مغفرت خود قرار بده.
پروردگارا! سکان دار کشتی هدایت و سفینه نجات مسلمانان جهان (ولی امر مسلمین، رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خامنه‌ای) را در پناه خود مصون و محفوظ بدار و به ایشان طول عمری با عزت و با شرف عنایت فرما.
پروردگارا دست این منشور آسمانی را از سر همه ما کوتاه مگردان به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

 


کد مطلب: 432253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432253/2/بوسه-کاندیدای-انتخابات-مجلس-1402-دستان-معلم-خود-پیشنهادات-آراوند-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1