تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۳۲۰۹۸
در آخرین روز ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی؛

تقدیر داوطلب شورای شهر یاسوج از پزشکان و پرستاران خط مقدم کرونا / کرامت الله جاوید: شهر یاسوج نیازمند نگاه توسعه محور است

۰
کبنا ؛در آخرین روز از ثبت نام نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، محل های ثبت نام بیش از روزهای گذشته شاهد حضور نامزد ها برای ثبت نام بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (26 اسفندماه) کرامت الله جاوید از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج امروز در اقدامی متفاوت ضمن تجلیل از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل و مجموعه خادمین سلامت حوزه درمان شهرستان بویراحمد، اقدام به ثبت نام در این دوره از انتخابات در شهر یاسوج کرد.
جاوید ابتدا با حضور در مرکز بهداشت شهیده دامیده شهرستان بویراحمد با اهداء لوح سپاس به دکتر محمد یزدان پناه رئیس این مرکز به نمایندگی از کادر درمان از زحمات کادر درمان این مرکز تقدیر و تشکر کرد.
جاوید در ادامه با حضور در بیمارستان شهید جلیل و با اهدای گل از زحمات یک ساله کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل کرد . جاوید در این برنامه با تقدیر از زحمات کادر درمان گفت: بنده وظیفه خود دانستم که بعد از استمداد از خداوند متعال و تجدید پیمان با مقام والای شهدا از مجاهدان و عزیزان عرصه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر نمایم .
جاوید اضافه کرد: جا دارد یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت را گرامی بداریم و از شهید عزیز این عرصه یعنی شهید دکتر زارعی یاد کنیم .
 وی با عرض خسته نباشید به مجموعه علوم پزشکی و بویژه رئیس این دانشگاه اظهار داشت: همه عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی و در بخش های مختلف و همچنین سایر دستگاه و گروه ها در موضوع مبارزه با کرونا زحمات زیادی متحمل شدند که البته بار اصلی این حرکت بر دوش بیمارستان شهید جلیل و پرسنل عزیز این بیمارستان و فرماندهی محترم مبارزه با کرونا یعنی جناب آقای دکتر جاودان سیرت بود .
جاوید گفت : هدف من علاوه بر تجلیل و ارج گذاری یادآوری  اهمیت زحمات این عزیزان و ضرورت توجه به پروتکل های بهداشتی است چرا که اگر قرار باشد این موضوع ساده مورد غفلت نامزدها واقع شود شعار قانون گرایی و دغدغه مندی آن باید مورد تردید اساسی قرار گیرد .
وی گفت : با توجه به شرایط فعلی کشور و وضعیتی که این بیماری بوجود آورده است لازم  است همه ما همچنان با جدیت پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم لذا باید همه نامزدها در طول زمان باقیمانده تا انتخابات این مهم را مد نظر داشته باشند که تخطی از ان بزرگترین بی قانونی و حرکت در خلاف مسیر مردم است و لذا در محضر شما عزیزان کادر درمان این وعده را می دهم که تا پایان انتخابات مقید به رعایت پروتکل های بهداشتی خواهم بود .
این نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج سپس با حضور در محل فرمانداری بویراحمد  انتخابات را یکی از تجلی های حضور مردم در صحنه های  انقلاب اسلامی خواند و گفت: انتخابات شورا با توجه به رابطه مستقیم با زندگی مردم  دارای اهمیت بسیار است و خروجی این انتخابات در زندگی و روزمرگی مردم نقش مستقیم دارد.
جاوید ادامه داد: به همین خاطر تصمیم و رای مردم در انتخابات شورا بسیار مهم خواهد بود و در آینده جامعه و حتی کشور تاثیر گذار است.
وی به مشکلات شوراها در ادوار گذشته اشاره کرد و بیان داشت برخی مشکلات و حواشی در دوره های قبلی سبب شکل گیری تجربه تلخی برای مردم شده است و در این دوره فرصت شعار دادن و اشتباه نداریم بلکه باید کسانی به شورا راه پیدا کنند که صرفا در پی حل مشکلات مردم و شهر باشند .
جاوید توجه به ظرفیت های گردشگری، طبیعی و فرهنگی شهر یاسوج را اولویت خود خواند و گفت: شهر یاسوج دارای پتانسیل های خوبی در بخش های مختلف است که اندکی تدبیر ، همدلی و هم افزایی برای تحقق این پتانسیل ها و کمک به اقتصاد و فرهنگ شهر لازم است .  
کرامت الله جاوید نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج «با وحدت، خدمت بی منت، با حفظ حریم حرمت» را شعار خود اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاس
Iran, Islamic Republic of
. اگر کسی صادق باشد و کاردان و متعهد مردم به سراغش میروند و یک زحمتی را به ا و واگذار میکنند و او برای قرب الی اله میپذیرد نیاز به چنین سو استفاده ای هم نیست .
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
به روح شاه حمزه ای گپل فایده ای نیاره .....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عکسلکون بزاربرای بعدازانتخاب هی نگاه ش کنی عی بخندی
Iran, Islamic Republic of
حاج کرامت الله جاوید مرد عمل
سید
Iran, Islamic Republic of
کجون خوت بره من حونت بگه بشی
دوست
Iran, Islamic Republic of
چه رمانتیک
Iran, Islamic Republic of
رقابت فقط بین خودتان هست و بس
Iran, Islamic Republic of
سمساریتون بچسپ که از دستت نرود
حرف قیمتی
Iran, Islamic Republic of
تو‌ نه آدم ای کاری،
ناصر
Iran, Islamic Republic of
والا اگه کسی ایخو سی شورا ثبت نام کنه فقط سی خودشه که اوضاشه بهتر کنه خدا ایکنم فقط انسانهای خداییش قبول وابوهن امیدوارم
تامرادی
Luxembourg
وقتی طایفه رای میده و مجلس رو میبره....شورای شهرم مال ماست.....
درود بر حاج جاوید مرد عمل
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1