کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز رزمایش 5 احسان و همدلی / توزیع 30 میلیارد تومان بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد

25 اسفند 1399 ساعت 21:13

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی 5 را در بین مردم توزیع می‌کنیم.


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی 5 را در بین مردم توزیع می‌کنیم.
به گزارش کبنا، شایان نادری در آئین رزمایش احسان و همدلی (5) که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ما رزمایش احسان و همدلی ۵ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کنیم.
وی افزود: ۸ هزار بسته‌ی معیشتی که شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارانی و ... را بین مردم توزیع می‌کنیم و مرحله‌ی بعد این رزمایش، قبل از شروع ماه مبارک رمضان است و قصد داریم این طرح احسان را تمامی شهرستان‌ها اجرا کنیم و ارزش ریالی تمام رزمایش‌های ما در سال ۹۹ بیش از ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در زلزله سی‌سخت ما خدمات خوبی را ارائه دادیم و بنیاد احسان از همان ابتدا برای همکاری اعلام آمادگی کرد.
نادری گقت: در حوزه بیمه برکت؛ تقریباً ۵۲ روستا که شامل ۵۸۰۰ خانوار (شهرستان دنا) است را تحت پوشش بیمه برکت قرار دادیم و در نظر داریم تا سقف ۲۰ میلیون تومان به خانه‌های خسارت دیده کمک کنیم.
وی افزود: در حوزه حمایت از زوج‌های نابارور در سال ۱۳۹۹، ما ۱۰۰ زوج را تحت حمایت قرار دادیم و برای سال ۱۴۰۰، برای ۲۰۰ زوج تشکیل پروانه دادیم.
نادری گفت: در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۳۹۹، ۱۲۰۰ مورد اشتغال زایی داشتیم و در پی سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان کهگیلویه و بویراحمد معین شد که در سال ۱۴۰۰، اشتغال‌زایی به ۳۰۰۰ مورد خواهد رسید. و در آخر تشکر می‌کنیم از نماینده ولی فقیه که همواره در کنار ما بودن و از ما حمایت کردند.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تشکر و قدردانی داریم از همه‌ی کسانی که در این ایام کرونایی و زلزله سی‌سخت کمک کردند و در زلزله سی‌سخت، ستاد اجرایی فرمان امام، خود را خیلی ارزشمند ظاهر کرد و مانند بقیه نهادها به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر به مردم کمک کردند.
وی افزود: قبل از زلزله، بسته‌های معیشتی بسیاری به دست مردم مسلمان و نیازمند رسید و خیر و برکات زیادی را بدنبال داشت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان دنا؛ ۱۲۵۰ خانه ویران شده و باید دوباره احداث شود و نزدیک به ۳۰۰۰ خانه نیاز به تعمیر و ترمیم دارند و سهم ستاد اجرایی در بازسازی، تعمیر و ترمیم خانه‌ها بسیار ارزشمند است و اینکه ۱۰۰ کانکس هم در منطقه قرار دادند تا مردم استفاده کنند و این کار بسیار تحسین برانگیز است. باز هم از همه‌ی شما تشکر می‌کنم که چه در ایام کرونا و چه زلزله سی‌سخت مردم را تنها نگذاشتید.
 


کد مطلب: 432049

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432049/2/آغاز-رزمایش-5-احسان-همدلی-توزیع-30-میلیارد-تومان-بسته-معیشتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1