کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد برگزار شد

احمدی: برای سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نمی‌کنیم / هیچ اداره‌ای حق پذیرش مسافر ندارد / ادارات و صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌‍شوند / کافی‌شاپ بدون مجوز را پلمپ کنید

20 اسفند 1399 ساعت 12:20

فرماندار بویراحمد گفت: سلامت مردم برای ما مهم و با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.


فرماندار بویراحمد گفت: سلامت مردم برای ما مهم و با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 )ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: ما نباید نسبت به شیوع کرونا بی‌تفاوت باشیم و همه باید هم همکاری و همراهی کنیم تا بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم و در شرایط و وضعیت فعلی این وظیفه ما است که سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم و ما هم به عنوان مدافعان امنیت و سلامت مردم، قیامت در محضر الهی پاسخگو هستیم. این جلسات و جلسات دیگری در این زمینه باید برگزار شود. استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم می‌توانند، موفق باشند و خوش بدرخشند. تا الان که تلاش‌های خوبی صورت گرفته و من بعد هم وظیفه ما است که در بحث جلوگیری از شیوع کرونا همکاری کنیم.
احمدی گفت: طبق گفته‌های آقای یزدانپناه برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی باید از ۲ ماسک استفاده شود و این باید به مردم اطلاع رسانی شود.
وی افزود: در بحث کنترل تجمعات، باید مراسمات چه شادی چه عزا و چه سایر مراسمات، رصد شوند. ما نمی‌خواهیم شادی مردم را خراب کنیم. اما سلامت مردم اولویت است و کنترل جمعیت باید در دستور کار باشد. برای کنترل ورودی‌ها باید تلاش کنیم و نیازمندی‌های گفته شده را حتماً فراهم می‌کنیم. نهادهای مقدس بسیج و سپاه بسیار ارزشمند هستند و امام‌خمینی (ره) گفته بود که من خود یک بسیجی هستم. هیچ اداره‌ای حق پذیرش مسافر ندارد و مسافر پذیرها باید در این ایام تعطیل باشند.
فرماندار بویراحمد گفت: در بحث کافی‌شاپ و کافه‌ها و اماکن بین راهی آن‌هایی که مجوز ندارند. باید حتماً بسته شوند. همه‌ی کافی‌شاپ بدون مجوز را با اجازه مقام قضایی پلمپ کنید و حتماً این را در دستور کار قرار دهید و آن‌هایی که مجوز دارند، باید برای کنترل پروتکل‌های بهداشتی رصد شوند.
احمدی اضافه کرد: دهیاری‌ها باید آموزش ببیند، چون ۲۷ درصد زنان خانه‌دار به کرونا مبتلا شدند و باید همه آمورش های لازم را ببیند چون اطلاعی در این زمینه ندارند.
وی در ادامه گفت: صنف‌های خطرناک مثل: طلا فروش‌ها، بانک‌ها، خدمات پیش‌خوان، موبایل فروشی‌ها و کلینیک‌ها باید به جد رصد شوند. کسی نباید تعارف کند و مهم‌ترین اصل برای ما در شرایط کنونی سلامت است نه معیشت. معیشت مهم است، اما سلامت اولویت است. در ادارات دولتی، کافه‌ها، خدمات پیشخوان و ... هرکدام رعایت نکردند بدون اغماض برخورد شود.


کد مطلب: 431862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431862/2/احمدی-سلامت-مردم-هیچ-کس-تعارف-نمی-کنیم-هیچ-اداره-ای-حق-پذیرش-مسافر-ندارد-ادارات-صنوفی-پروتکل-ها-رعایت-نمی-کنند-تعطیل-می-شوند-کافی-شاپ-بدون-مجوز-پلمپ-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1