تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۱۸۱۶
کبنا گزارش می دهد؛

آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد / امام جمعه قلعه رئیسی: حجت الاسلام پناهی مدیری بن بست شکن است / از روزهای اول مسئولیت به جوانان اهمیت داد

۱
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز(سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۹۹) آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.
در این نشست، از زحمات حجت الاسلام پناهی در مدت مدیریت خود در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تقدیر شد و حجت الاسلام عبودی نیز به عنوان مدیر جدید این دفتر معرفی شد.
در این نشست حجت السلام و المسلین حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه به سخنرانی پرداخته و گفت: نماز جمعه یکی از ضروریت‌های جامعه اسلامی است . نماز جمعه موجب وحدت، انسجام، همگرایی جامعه اسلامی می‌شود.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی در ۹۰۰ نقطه کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ نقطه دارای این پایگاه معنوی نماز جمعه شده است. شکل گیری این پایگاه‌ها در این نقاط مایه نزول برکت شده و ما شاهد رونق فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در این نقاط هستیم.
وی گفت: امام جمعه هم مرجع مردم است هم سخنگوی مردم و از سمت دیگر هم سخنگوی حاکمیت و هم پاسخگوی مردم است و این یعنی ائمه جمعه حلقه وصل بین حاکمیت و مردم است. و مردم می خواهند این پایگاه ها بمانند و حفظ شوند. این پایگاه ها دژ مستحکم نظام شده اند. این صف های نمازجمعه است که دشمن را شکست می دهد.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: از حجت الاسلام پناهی برای گسترش و رونق این پایگاه‌ها تشکر می کنیم و تا به امروز این وظیفه بر عهده ی ایشان بود‌ و از الان به بعد حجت الاسلام عبودی که انسانی فاضل و تاثیر گذار است جانشین ایشان می‌شود و ما برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در این جایگاه موثر باشند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: از مسئولینی که تا به امروز کمک کردند تشکر می کنیم و امیدواریم همانند سابق با ما همکاری کنند.
در ادامه حجت الاسلام صلواتی به نمایندگی از ائمه جمعه گفت: حجت الاسلام پناهی روحانی ای است ‌که، سرمایه اش صداقت و ولایت پذیری و مدیری جهادی، خلاق و بن بست شکن است و فردی با تقوا،با کیاست،مدیر و مدبر است.
اینکه مجموعه شورای سیاستگذاری استان رنگ خدایی دارد و رنگ دفاع مقدس در اینجا حاکم است مرهون زحمات و تلاش های حجت الاسلام پناهی است.  ایشان از همان روز‌های اول مسئولیت، به جوانان اهمیت داد و امروز هرکدام از این جوانان،ائمه جمعخ شده اند. ایشان برای تقویت، حفظ  وحدت و یکپارچگی این مجموعه سرزنش‌ها را به جان خرید و اکنون یک‌ مجموعه منسجم و تحول آفرین و نوآور داریم.
ایشان در دوران سخت با همراهی مدیران استانی توانست ۱۰ مصلا در سطح استان بسازند که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و به زودی افتتاح می‌شوند و حالا قرار است یک شخص ولایی، جهادی، خلاق با صداقت عبودی قرار است جانشین شود.
امروز هم این مجموعه از مدیریت ریاست شورا، علی‌اکبری برخوردار است و حتما تحولی عظیم در مجموعه سیاستگذاری ایجاد می‌شود. و در این استان این ‌مجموعه از راهنمایی های حجت السلام حسینی برخوردار است.
حجت الاسلام نوری معاونت شورای سیاستگذاری در ابتدا به ذکر مصائب امام موسی کاظم(ع) در ۳۵ سال امامتشان پرداخت و در ادامه گریزی به صحبت های حاکن عباسی و امام موسی کاظم در مورد فدک پرداخت و گفت:اولین قطعه آزاد شده از فدک، ایران اسلامی است و ما امروز قدردان امام راحل و شهدای عزیز هستیم و امروز که در این امنیت، در این پیشرفت و در این قدرت ایستادیم را مدیونشان هستیم. خداوند به موسی گفت به مردمت بگو یاد کن نعمات‌های الهی را برخودتان. یادتان نرود فرعون بود و طاغوت چه بلاهایی بر سر مردم آورد و انسان نباید نعمت‌هایش را فراموش کند. ما امروز جمع شدیم برای یکی از هزاران برکت انقلاب اسلامی که نماز جمعه ست.
رحیم ارباب که پیشگامان برگزار نماز جمعه در اصفهان و در زمان پهلوی بود می‌گفت ما باید این ننگ از شیعه برداریم که نماز جمعه نمی‌خوانند و این عالم بزرگوار همیشه در تلاش بودند تا نمازهای جمعه برگزار شود. نقش نهاد و پایگاه های ما در امر سازندگی، فرهنگی، آسایش و امنیت یک فهرست بسیا بلند داریم. ۷۰ درصد حوزه‌های کشور را ائمه جمعه می‌سازند. بسیاری از پروژه های عمرانی را پیگیری می‌کنند.آب رسانی به یک منطقه،برق رسانی،جاده سازی و ایجاد مسیر تردد برای روستا و ...‌از مجموعه کارهای پایگاه های ما است.
۱۰۸ پایگاه در مناطق خیلی محروم و ۱۴۸ پایگاه ما در مناطق محروم و در مجموع قریب به ۳۰۰ پایگاه در مناطق محروم داریم. ما به حکم رهبر حکیم انقلاب موظف هستیم با خانواده در منطقه حضور یابیم. در کل ایام سال(تابستان، اعیاد، تعطیلات) ائمه جمعه باید سرکار باشد.خط مستمر ولایت را ادامه دادیم و به فرموده امام راحل ما زمینه ساز خواهیم بود و این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) پیوند میخورد.
الحق و الانصاف آقای پناهی خوب کار کردند . توسعه در بحث ائمه جمعه داشتیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل مصلا نیست. استان کهگیلویه و بویراحمد
رتبه یک کشوری در جوان گرایی پایگاه ها و ائمه جمعه آن را دارد. حجت السلام پناهی خدمتگزاری خوب و دغدغه‌مند و پیگیر بود و ان شاءالله حجت الاسلام عبودی این مسیر مدیریتی را تکمیل کنند. همکاری و هماهنگی کامل با نماینده ولی‌فقیه باید وجود داشته باشد. از هرگونه ورود به مسائل جناحی دوری می کنیم . در انتخابات ۱۴۰۰ پرشور شرکت می‌کنیم اما کار جناحی و حزبی‌نمی‌کنیم.
حجت الاسلام عبودی در آخر گفت: تشکر می‌کنم از زحمات حجت السلام پناهی که به عنوان بزرگِ مجموعه در قریب به یک دهه زحماتی کشیدند که حجت الاسلام حسینی و صلواتی بیان کردند. ما برای ایشان در منصب جدیدشان در حوزه علمیه آرزوی توفیق داریم و می‌دانیم که در حوزه‌های علمیه با توجه به توانایی های که دارند منشاء تحول خواهند بود. از زحمات حجت الاسلام علی‌اکبری و حسینی تشکر می کنم و از اینکه که به من اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به من سپردند قدردانی می‌کنم. تا به امروز رابطه خوبی بین ائمه جمعه و مسئولین استان بود و بخشی از توفیقات این‌مجموعه در سایه حمایت مسئولین بود و من انشاءالله همین روند را ادامه می‌دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

هفت لنگ
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقا عبودی
انتصاب حضرتعالی را تبریک می گویم وآرزوی توفیق روز افزون برای شمارا از خداوندمنان خواهانم
United Arab Emirates
ضمن احترام به نماینده محترم ولایت فقیه استان اما خدا وکیلی برای امضای یه کارتخصصی حضور ایشان کافی بود نه امضای نامه یه کار کاملا تخصصی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همیشه درانتخابات دخالت می کرد تعریف وتمجیداصلا به جوانان اهمیت نمی داد.
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر عزیز
درود بر شرفت
Iran, Islamic Republic of
نادر منتظریان یک انسان بزرگ و اندیش مند است
Germany
چ خوبش وابی
United Arab Emirates
اخ و بخت عسکر
پس چرا برداشتید اگه خوب کار می کرد؟
طعید
Iran, Islamic Republic of
خدا و ای پست نخو
Iran, Islamic Republic of
اگر جمع شویم همه زیک مسلک نباشیم و همه زیک جا جمع شویم زیک مسلک
توصیه دارم که ببینید به یک چشم "درشت" همه جمع
نه آن باشد که یکی پشت در و یکی پیش در
سیاست همان خواهد کرد که کرد
خرقه بپوشم بهر اصول
نه آنکه باشد که جمع شود زیک مسلک
آن باشه که جمع شود همه به یک چشم درشت
پیمبرم رفت ره با جمع به یک چشم درشت
نه کسی پشت در و نه یکی پیش در و همه به یک چشم درشت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1