تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۳۱۶۳۵
در دیدار مدیر کل بهزیستی با پرسنل کهگیلویه مطرح شد

شاکری خواستار توجه ویژه به اعتبارات کهگیلویه شد

۰
کبنا ؛صبح امروز پنجشنبه(۱۴ اسفند ۹۹)مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مدیر و پرسنل بهزیستی کهگیلویه دیدار و گفت وگو کرد.
رییس بهزیستی کهگیلویه با اشاره به گستردگی جغرافیایی کهگیلویه و بخش ها گفت:وضعیت خودرویی ما مناسب نیست،در خدمت رسانی و سرکشی از جامعه هدف و ماموریت ها به مشکل برمیخوریم.
شاکری گفت:ساختمان اداره نیز نامناسب است،در بخش ها هم اصلا فضا اداری نیست و ساختمان ها استیجاری است که نگاه ویژه مدیر کل را  می طلبد.
وی با اشاره به کمبود نیرو در شهرستان و بخش ها گفت:هر کدام از کارمندان به شخصه کار چند کارمند را انجام دهد که می طلبد به این مورد توجه کنید.
شاکری همچنین گزارشی از فعالیت های مراکز ارایه داد و مطرح کرد:در کهگیلویه ۲۶ مرکز داریم و از این تعداد، ۱۱ مرکز مثبت است،همه پرونده های مسمتری و...واگذار شده است، روند کارشان خوب و قابل قبول است.
این مسوول ادامه داد:۴ هزار ۲۹۸ پرونده به این مراکز واگذار شده است که شامل ۹ هزار و ۵۴ فرد میشود با توجه به این تعداد افراد تحت پوشش،انتظار داریم در بحث تخصیص اعتبارات نگاه  ویژه ای به شهرستان شود.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز مشکل خودرویی و ساختمان های نامناسب را مشکل کل استان دانست و گفت:پیگیر هستیم تا از طریق اعتبارات استانی فکری اساسی برای ابنیه و ساختمان شود.
وی افزود:با توجه به گستردگی حوزه کهگیلویه از صعه صدر همکاران قدردانی میکنم و در خصوص اضافه کاری و هر حمایتی از پرسنل در قالب قانون خودداری نمی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1