کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیر کل بهزیستی با پرسنل کهگیلویه مطرح شد

شاکری خواستار توجه ویژه به اعتبارات کهگیلویه شد

14 اسفند 1399 ساعت 21:42

این مسوول ادامه داد:۴ هزار ۲۹۸ پرونده به این مراکز واگذار شده است که شامل ۹ هزار و ۵۴ فرد میشود با توجه به این تعداد افراد تحت پوشش،انتظار داریم در بحث تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به شهرستان شود.


صبح امروز پنجشنبه(۱۴ اسفند ۹۹)مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مدیر و پرسنل بهزیستی کهگیلویه دیدار و گفت وگو کرد.
رییس بهزیستی کهگیلویه با اشاره به گستردگی جغرافیایی کهگیلویه و بخش ها گفت:وضعیت خودرویی ما مناسب نیست،در خدمت رسانی و سرکشی از جامعه هدف و ماموریت ها به مشکل برمیخوریم.
شاکری گفت:ساختمان اداره نیز نامناسب است،در بخش ها هم اصلا فضا اداری نیست و ساختمان ها استیجاری است که نگاه ویژه مدیر کل را  می طلبد.
وی با اشاره به کمبود نیرو در شهرستان و بخش ها گفت:هر کدام از کارمندان به شخصه کار چند کارمند را انجام دهد که می طلبد به این مورد توجه کنید.
شاکری همچنین گزارشی از فعالیت های مراکز ارایه داد و مطرح کرد:در کهگیلویه ۲۶ مرکز داریم و از این تعداد، ۱۱ مرکز مثبت است،همه پرونده های مسمتری و...واگذار شده است، روند کارشان خوب و قابل قبول است.
این مسوول ادامه داد:۴ هزار ۲۹۸ پرونده به این مراکز واگذار شده است که شامل ۹ هزار و ۵۴ فرد میشود با توجه به این تعداد افراد تحت پوشش،انتظار داریم در بحث تخصیص اعتبارات نگاه  ویژه ای به شهرستان شود.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز مشکل خودرویی و ساختمان های نامناسب را مشکل کل استان دانست و گفت:پیگیر هستیم تا از طریق اعتبارات استانی فکری اساسی برای ابنیه و ساختمان شود.
وی افزود:با توجه به گستردگی حوزه کهگیلویه از صعه صدر همکاران قدردانی میکنم و در خصوص اضافه کاری و هر حمایتی از پرسنل در قالب قانون خودداری نمی کنیم.


کد مطلب: 431635

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431635/2/شاکری-خواستار-توجه-ویژه-اعتبارات-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1