کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیر کل بهزیستی با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

افزایش اعتبار آسیب های اجتماعی با پیگیری فرماندار کهگیلویه/ضرورت همکاری با بنیاد علوی در دیشموک

14 اسفند 1399 ساعت 13:38

دارا کریمی نژاد با تایید بر پیگیری های خود در خصوص افرایش اعتبار در حوزه آسیب های اجتماعی گفت:مقرر شد بودجه این حوزه کمتر از عمرانی نباشد.


صبح امروز پنجشنبه (۱۴ اسفند۹۹)مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  با فرماندار کهگیلویه دیدار کرد.
فرماندار کهگیلویه در این دیدار از مدیر کل خواست بازدیدی میدانی از بخش های دیشموک و چاروسا داشته باشد.
دارا کریمی نژاد با تایید بر پیگیری های خود در خصوص افرایش اعتبار در حوزه آسیب های اجتماعی گفت:مقرر شد بودجه این حوزه کمتر از عمرانی نباشد.
وی افزود:ما در منطقه دیشموک مردم را ناتوان بار آورده ایم در حالی که غنی از منابع آب و گیاهان دارویی و... است.
باعث مهاجرت انها به حاشیه های شهر در یاسوج و دهدشت شده ایم.
فرماندار کهگیلویه بر ضرورت همکاری با بنیاد علوی تاکید کرد و ادامه داد:باید واژه محروم را از دیشموک گرفت و در حال توسعه را جایگزین کرد،برچسب ها و برخی سو استفاده های رسانه ای را از بین برد و مردم را توانمند کرد.
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویر احمد نیز در این دیدار بیان کرد:مجوز احداث اورژانس اجتماعی در دیشموک گرفته شده است که باید ۹ نیروی بومی دیشموک از طریق ازمون استخدامی جذب شود تا مسایل تخصصی دنبال شود.
وی با اشاره به روحیه جهادی کریمی نژاد گفت:وظیفه سازمانی ما است در حیطه  آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد،معلولیت ها و.. را با مشورت شما و همکاران پیگیری کنیم.
وی با اشاره به خلاق و متخصص بودن شاکری مدیر بهزیستی کهگیلویه مطرح کرد:از دیشموک حتما بازدید میکنیم و با همکاری با بنیاد علوی تمام توان خود را در خدمت رسانی به جامعه هدف به کار میگیریم.


کد مطلب: 431621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431621/2/افزایش-اعتبار-آسیب-های-اجتماعی-پیگیری-فرماندار-کهگیلویه-ضرورت-همکاری-بنیاد-علوی-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1