کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سنگ تمام وزارت کار در شهر زلزله‌زده سی‌سخت ( + فیلم و تصاویر )

11 اسفند 1399 ساعت 20:15

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت سنگ تمام گذاشت، بسته‌های حمایتی این وزارتخانه از قبیل؛ وسایل گرمایشی، بهداشتی و غذایی به ارزش 10 میلیارد تومان بین زلزله‌زدگان سی‌سخت توزیع شد.


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت سنگ تمام گذاشت، بسته‌های حمایتی این وزارتخانه از قبیل؛ وسایل گرمایشی، بهداشتی و غذایی به ارزش 10 میلیارد تومان بین زلزله‌زدگان سی‌سخت توزیع شد. به طوریکه برخی از اهالی شهر سی‌سخت در تماس تلفنی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه محمد شریعتمداری وزیر کار قدردانی کردند. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از محل توزیع این بسته‌های حمایتی به طور ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و مدیریت پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد را در توزیع این اقلام ستود.
    

فیلم) کمک 10 میلیاردی وزارت کار به شهر زلزله زده سی‌سخت
 
پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: به دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان بسیج شد. 13 روز از وقوع زلزله شهر سی‌سخت می‌گذرد و در این مدت بالغ بر 10 میلیارد تومان اقلام مورد نیاز مردم از سوی مجموعه وزارت کار وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شد. ما دیروز بار داشتیم و امروز هم همچنین. و 3100 بسته حمایتی از قبیل مواد خوراکی، بهداشتی و گرمایشی در بین مردم توزیع خواهد شد.
نیک‌مرام گفت: مبالغ نقدی از سوی سازمان بهزیستی به جامعه هدف خودشان واریز شده است.
وی افزود: ما در این مدت کنار مردم زلزله زده سی‌سخت ماندیم و من بعد هم خواهیم ماند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مردم سی‌سخت تماس‌های را با ما داشتند و از مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی می‌کردند که جا دارد، همچنین بنده به نیابت از مردم و مسئولان استان و به ویژه مردم شهر سی‌سخت کمال تشکر از آقای شریعتمداری مقام عالی وزارت کار داشته باشم.
علی دانشی معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 3100 بسته حمایتی با تلاش شبانه‌روزی همکارانم برای توزیع در بین مردم زلزله زده سی‌سخت آماده شد که عملیات توزیع آن به زودی آغاز می‌شود.

 


کد مطلب: 431504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431504/2/سنگ-تمام-وزارت-کار-شهر-زلزله-زده-سی-سخت-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1