کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد:

مراسم معارفه بخشدار لوداب ( + تصاویر )

11 اسفند 1399 ساعت 15:59

مراسم تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش لوداب با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد ، شورای اداری بخش و جمعی از مسئولین اجرایی و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش لوداب با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، شورای اداری بخش و جمعی از مسئولین اجرایی و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب، جلسه تکریم و معارفه بخشدار بخش لوداب با حضور شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در نماز خانه اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، شورای اداری بخش و جمعی از مسئولین اجرایی و اقشار مختلف مردمی برگزار شد، از زحمات جمال روحانی بخشدار سابق بخش لوداب تقدیر و کورش بی نیاز به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد طی این جلسه، با اشاره به این که مسئولیت امانت است، افزود: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است و این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهداء، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهداء هستند، افزودند باید مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواستار اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد. وی در ادامه با توجه به جولان ویروس منحوس کرونا در کشور، مردم و مسئولان را به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی دعودت کردند.
ایشان در پایان از تلاش هفت ساله جمال روحانی بخشدار سابق لوداب تشکر کردند و برای کورش بی نیاز به عنوان بخشدار جدید نیز آرزوی موفقیت کردند.
جمال روحانی بخشدار سابق لوداب هم در این نشست با تقدیر از همه کسانی که در گذشته در لوداب و در استان و شهرستان همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم را افتخار بدانیم و در هر جای این نظام که خدمت کنیم باید افتخار کنیم و در این مدت تمام تلاش را به کار بستم تا بتوانم خدمتگذار خوبی باشم.
وی در ادامه بصورت خلاصه به تشریح عملکرد خود طی هفت سال خدمت در این بخش پرداحتند. و در پایان هم برای کورش بی نیاز بخشدار جدید آرزوی موفقیت کردند.
کورش بی نیاز  بخشدار جدید لوداب هم در این نشست ضمن تقدیر از همه کسانی که در این مراسم شرکت کردند، از اعتماد استاندار، معاون سیاسی و فرماندار شهرستان بویراحمد و همکاری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و یادآور شد: از تمامی مشکلات و ظرفیت‌های این بخش اطلاع دارم و امیدوارم با تعامل بتوانیم روزهای خوبی را شاهد باشیم. همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا شاهد رفع مشکلات موجود در این منطقه باشیم.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات جمال روحانی بخشدار سابق و برای ایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کردند.
------------------------------------------------
خبر: محمد امین سجادی 
 


کد مطلب: 431487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431487/2/مراسم-معارفه-بخشدار-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1