کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار؛

خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه مانند سایر مناطق زلزله‌زده جبران می‌شود

8 اسفند 1399 ساعت 21:13

کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.


کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.
به گزارش کبنا، حاجی‌زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه گفت: در پي وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل این عزیزان خسارت وارد شده است، حضور ميداني در اين مناطق داشتيم و از نزديک مشكلات را بررسی كرديم.
معاون عمرانی استاندار با ییان اینکه همه‌ی دستگاه های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان پای کار هستند، گفت: منازلي كه نياز به احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و تيم ارزيابي از طرف بنياد مسكن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات حضور داشته‌اند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزيابی می‌کنند. 
حاجی زاده افزود: باتوجه به تاكيد استاندار توصيه‌هاي لازم درمورد رسيدگي به روستاها داده شد و با همت مسئولان و همکاری مردم عزیز
 هرچه سريع تر منازلی که نیاز به تخریب دارند بازسازي واحداث می‌شوند و منازلي كه نياز به تعمير دارند نیز تشكيل پرونده و كمک‌هاي بلاعوض و تسهيلات به مردم پرداخت شوند.
معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاها گفت: در خصوص زيرساخت هایی كه در روستاهای بازديد شده مشاهده شد، دو مورد جاده‌های روستايي مشكل داشتند كه با‌ هماهنگی‌هاي انجام شده در اولويت كاري جاده‌هاي استان قرارگرفتد و انشاءالله همان اقداماتي كه براي سایر مناطق زلزله‌زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: در هر نقطه‌ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پيگير مشکلات و نیازهای مردم عزیز هستيم.


کد مطلب: 431364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431364/2/خسارات-وارد-شده-منازل-بخش-پاتاوه-مانند-سایر-مناطق-زلزله-زده-جبران-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1