کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اطمینانی که فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم سی‌سخت داد؛

( فیلم ) فرماندهان ناجا در سی‌سخت

4 اسفند 1399 ساعت 17:09

 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروی‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل قرار گرفته و ضمن امداد رسانی به آسیب دیدگان به ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی پرداختند.


 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروی‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل قرار گرفته و ضمن امداد رسانی به آسیب دیدگان به ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی پرداختند.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار، «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارائه خدمات انتظامی ترافیکی و امدادرسانی به زلزله زدگان در شهر سی‌سخت، اظهار داشت: نیروهای کمکی اعزامی فرماندهی انتظامی استان اعم از اکیپ‌های پلیس‌های تخصصی راه و راهور، آگاهی و اطلاعات و یگان‌های ویژه و یگان امداد با مشارکت و حضور تمامی نیروهای انتظامی این شهر با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی استان در همان دقایق اولیه زمین لرزه، با حضور در مناطق زلزله زده تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا زلزله‌زدگان هیچ گونه دغدغه امنیتی نداشته باشند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مستمر پلیس در مناطق آسیب دیده و ارائه خدمات انتظامی ترافیکی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی کمکی اعزامی تا عادی شدن کامل اوضاع در منطقه حضور خواهند داشت.
 
نقش انکارناپذیر پلیس در خدمت رسانی به زلزله زدگان سی‌سخت
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی شایسته و مطلوب به مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت پلیس استان در خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زلزله‌زدگان در شهر سی سخت نقشی انکارناپذیر دارد.
 سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از همان لحظات اولیه وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، به یاری حادثه‌دیدگان شتافت تا زلزله‌زدگان هیچگونه دغدغه امنیتی نداشته باشند.
وی افزود: همه باید متعهد و با جدیت هرچه تمام تلاش کنیم که در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم زلزله زده شهر سی‌سخت خدمت رسانی کنیم چراکه مردم ولی نعمتان و سرمایه‌های انسانی این کشور هستند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که با تلاش همه دستگاه‌های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی نظم خاصی در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت برقرار شده تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و حضور پلیس کوچک‌ترین مشکل و ناامنی در راستای تردد و تحویل کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان از زلزله به وجود نیامده است. 
وی خاطر نشان کرد: بی شک استقرار نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان و مهیا کردن شرایط اسکان و تأمین امنیت آنان تا ثبات کافی در آنجا برقرار شود، ادامه خواهد داشت.
 مصطفایی در پایان حضور مؤثر در جمع زلزله زدگان شهر سی‌سخت را از جمله مصادیق بارز پلیس خدمتگزار برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زلزله‌زدگان در شهر سی سخت نقشی انکارناپذیر دارد.
    

فیلم) بازدید سردار جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از شهر زلزله زده سی‌سخت - مردم چه می‌گفتند؟
 
    

فیلم) بازدید میدانی سردار مصطفایی از روند خدمت رسانی پلیس به مردم زلزله زده شهر سی سخت و تقدیر و تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسان


کد مطلب: 431178

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431178/2/فیلم-فرماندهان-ناجا-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1