کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی ایستگاه های کار با کودک و نقاشی در منطقه زلزله زده سی‌سخت

4 اسفند 1399 ساعت 13:00

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ضمن بازدید از مدارس شهر سی سخت، بررسی مشکلات دانش آموزان و کودکان زلزله زده و اطلاع از مصدومیت دانش آموزان سی سخت در زلزله، تأمین اقلام مورد نیاز این کودکان را در دستور کار حوزه های بسیج دانش آموزی و 23 گروه جهادی بسیج دانش آموزی قرار داد.


سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ضمن بازدید از مدارس شهر سی سخت، بررسی مشکلات دانش آموزان و کودکان زلزله زده و اطلاع از مصدومیت دانش آموزان سی سخت در زلزله، تأمین اقلام مورد نیاز این کودکان را در دستور کار حوزه های بسیج دانش آموزی و 23 گروه جهادی بسیج دانش آموزی قرار داد.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان دنا، سعادت صالحی نیا امروز دوشنبه (4 اسفندماه) ضمن ابراز تأسف از وقوع زلزله و آسیب وارده شده به مردم شهر سی سخت از زحمات هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی که شبانه روز در حال تلاش و خدمات دهی هستند به سهم خود تشکر و قدردانی کرد.
وی بیان داشت: همه ما وطنمان در حال حاضر سی سخت است. مادران، پدران و خانواده های ما گرفتار و داغ دیده هستند، تا وقتی که شرایط را برای زندگی شان مهیا نکنیم و آرامش را به آنان بازنگردانیم از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی استان، مأموریت بسیج دانش آموزی در مناطق زلزله زده را رسیدگی به دانش آموزان و کودکان دانسته و گفت: مهمترین رسالت بسیج دانش آموزی در حال حاضر تزریق روحیه امید و همدلی و وحدت در بین دانش آموزان و کودکان است.
وی افزود: طی پیگیری هایی که در این یکی دو روزه داشتیم بسیاری از دانش آموزان کشور بالاخص دانش آموزان استان های بوشهر، فارس و خوزستان مراتب آمادگی خود برای اعزام به منطقه و جمع آوری کمک های مردمی را اعلام داشتند.
وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی گروه های سرود، تئاتر و نمایش، ایستگاه های نقاشی، ایستگاه های کار با کودک، مربیان و فعالین تربیتی به منطقه اعزام خواهند شد.
صالحی نیا همچنین عنوان داشت: اقلام مورد نیاز دانش آموزان نظیر پتو، لباس گرم، کتاب نقاشی، خشکبار، مواد خوراکی مقوی و ... در حال جمع آوری توسط گروه های جهادی دانش آموزی است که به زودی به مناطق زلزله زده ارسال خواهند شد.


کد مطلب: 431163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431163/2/برپایی-ایستگاه-های-کار-کودک-نقاشی-منطقه-زلزله-زده-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1