تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۰۸۲۸
گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گچساران، باشت و بهمئی برگزار شد

ستار هدایت‌خواه: سال ۱۴۰۰ با وحدت همه نیروهای انقلابی زمینه دولت جوان انقلابی فراهم می‌شود

۱
کبنا ؛جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی با حضور ستار هدایت‌خواه نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا، جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی با حضور ستار هدایت‌خواه نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

همایش هیئت موسس شورای ائتلاف گچساران؛ باشت و بهمئی / محدودیتی در پوشش نیروهای انقلاب نداریم
ستار هدایت‌خواه در این همایش گفت: دو روز پیش دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم بود که باید محور تمامی برنامه‌ها و امورات قرار گیرد و نیاز است بر روی آن کنیم چرا که بیانیه‌ای عمیق است و برنامه بسیاری برای دولت‌سازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی دارد  و مایه خودسازی انقلابی است و باید مسیر خود را بر روی این ریل پیش ببریم.
وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله گام دوم باید دولت‌سازی را به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی و نیمی از دولت اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و تا تمدن اسلامی در نیمه سوم راهی نداریم‌.
این فعال سیاسی گفت: رهبری معظم انقلاب در خصوص چگونگی تحقق گام دوم فرمودند نه دولت به تنهایی کار می‌کند و نه توده‌های مردم که درگیر هستند بلکه باید حلقه‌های میانی به میدان بیایند و با یک حرکت آتش‌ به اختیار فضا را برای تحقق این بیانیه فراهم کنند.
رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در عرصه سیاسی انسجام نیروهای انقلاب یک ضرورت است چرا که بعد از راه‌اندازی جمنا در انتخابات ریاست جمهوری گذشته اثرگذاری بسیاری مشاهده شد و رای خوبی کسب گردید و انسجام بسیار خوبی میان نیروهای انقلاب به وجود آمد.
وی عنوان کرد: یکی از ارکان شکیل گیری دولت اسلامی یعنی همه کارگزاران در همه قوا در این مسیر حرکت کنند که مجلس انقلابی در سال ۹۸ شکل گرفت و در این سمت و سو قرار گرفت و به رغم برخی انتقادات اما جهت گیری آن انقلابی است.
هدایتخواه گفت: اما رکن دیگر دولت اسلامی و دولت به معنای خاص به معنای توان اجرایی است که اکنون بر روی زمین مانده و باید در سال ۱۴۰۰ محقق شود و لذا برای تحقق آن به میدان آمدن نیروهای انقلابی و همه مردم و تمامی کسانی که دلبسته انقلاب هستند ضروری است تا زمینه روی کار آمدن دولت جوان انقلابی فراهم شود.
وی گفت: حضور همه و ساماندهی در کمیته‌ها و کانون‌های مختلف ضروری بوده چرا که هم در سطح ملی و هم استانی به دنبال یک ائتلاف قوی و حداکثری هستیم.
هدایت خواه خاطرنشان کرد: رفتار و گفتار و اعمال همه در مسیر وحدت باشد و شورای ائتلاف طبقه بیانیه گام دوم در حال حرکت است، کار شورا تیمی است و قائل به شخص نیست در این راه به دنبال جذب حداکثری و به میدان آمدن همه مردم هستیم.
خلیفه خلیقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هم در این نشست، گفت: در ادواری که انسجام لازم بین نیروهای انقلاب نبوده موجب پیروزی رقیب شده و همچنین نارضایتی عمومی ایجاد کرده است جبران این آسیب نیازمند تلاش فراوان جهت ایجاد اتحاد میان نیروهای انقلاب و لزوم تشکیلاتی عمل کردن است و در این مسیر دو حوزه گفتمان سازی و امور اجرایی برای تشکیلات شورای ائتلاف در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه امام راحل می‌فرماید هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید یک ضعفی وجود دارد یادآور شد: همین که برخی به دنبال ایجاد حساسیت هستند و روی این موضوع حساس شده‌‌اند نشان درستی عمل شورای ائتلاف است.
این فعال سیاسی تا تمامی مخالفین نظام مایوس شوند و باید هوشیار باشیم زیرا کسانی دنبال توطئه هستند تا نیروهای انقلاب توفیقی حاصل نکنند اما با این وجود شرط پیروزی اجماع بر روی یک گزینه است که شورای ائتلاف همواره در پی آن است.
خلقی‌پور ادامه داد: امروز باید در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت آمادگی خود را حفظ کرده و در تکمیل این فرآیند برای انتخابات ریاست جمهوری نهایت اهتمام خود را به کار گیریم.
دبیر شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان‌های استان به خصوص گچساران همه دوستان با سعه صدر و تعامل کار را به پیش می‌برند و در بحث ساماندهی و شبکه سازی به وفاق و همدلی خواهیم رسید.
وی تاکید کرد: در راه پوشش نیروهای انقلاب هیچ محدودیتی نداریم و همه را به عضویت در شورای ائتلاف فرا می‌خوانیم. 
خلقی پور یادآور شد: در نهایت مجمع عمومی کشور با حضور دو هزار و 800 نفر از سراسر کشور کاندیدای جریان انقلاب را انتخاب می‌کنند.
وی گفت: اعضای هیئت موسس باید تا پایان هفته گروه‌ها را پی‌گیری کنند و همه امور تکمیل شود تا در مرحله ثبت سامانه امور به پایان برسد و وارد مرحله عملیاتی شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این خبر ارزش خبر ندارد
بالونی
Iran, Islamic Republic of
باباجمع کن تیمت ازهم پاشیدشده کیومیخوایی جمع کنی خودت جمع کن ازبس یه ندست وان دست کردی اتاق فکرازهم پاشیدشدالان فقط خودتی وخودت....
علیا
Iran, Islamic Republic of
بادلونی جان
اگر تیمش از هم پاشیده، پس چرا شما اینقدر نگران هستید؟
خودتان می دانید که این تیم پاشیدنی نیست و دیری نمی پاید که شما هم با شرمندگی به همین تیم می پیوندید
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت
منصور
Iran, Islamic Republic of
به فکر نان باش که خربزه ابه یه فکری به حال مرغ ومیوه و گوشت سیمان و....... بشه مجلس 98 نشان داد خیلی به فکر نیست اگر دولت اینده هم به این روال باشد واویلا خدایی دیگه کمر مردم زیر فشار اقتصادی خم شده این همه سیاست کاری دردی از معیشت مردم دوا نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
ای خیا شکرش
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگه شماها انقلابی هستید تا هزار سال نخواهیم نخواست که انقلابی باشیم
ثانیاً پشت گوشت ببینی 1400 رو ببینی؟ ؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عبرت نمیگیری آقای هدایت خان؟ ؟؟؟؟
jhg
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید.
مردم دارند از گرسنگی میمیرند.
ععععع
United Kingdom
ستارخان اگر کاندیداهای اصلی مردم در میدان باشند شما و امثال خلیفه و پناهیان و دیگر همفکرانتون باید تشریف ببرید
Iran, Islamic Republic of
انقلابی
آخ که یه عده ای خوب از این واژه آویزان شدند و دارند خوب تاب میخورن
Iran, Islamic Republic of
حالا بببنیم دولت منظر جنابعالی مانند مجلس نباشه که وقتی اومده اجناس ۳۰۰درصد گرانتر شده وهیچ کاری هم نکردند فقط چند قاتون به نفع خودشان تصویب کردند
برگشت به عقب
تیم جالبی دارد !!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه وخلقی پور برگزاری جلسات درشرایط حاد کرونایی به نفع مردم هست یا انقلاب؟
هم مردم رو نابود کردین .چون شما هستین مردم ازگرسنگی دارن می میرند.کجاهستن نهادهای نظارتی وامنیتی که جلوی برگزاری جلسات شما رو نمیگیرن؟ آقای منتظریان رو بازیچه خود کردین وخلقی پور داره برا خودش رایزنی میکنه .
آقای رئیسی که میخاد بیاد یاسوج گزارش برگزاری این جلسات غیرمجاز وبی تاثیر وصرفا درجهت ایجاب منافع شخصی با مدیریت هدایت خواه وخلقی پور رو باید به ایشان ارایه داد.
کرونا مردم رو کشت شما دارین جلسه برگزار میکنین.
آقای دکتر هدایت خواه وامهای موسسه زیرنظرشماها رو به چه کسانی دادند؟ به یتیمان یا کارمندان وفامیلهای؟
بسته های معیشتی رو به چه کسانی دادند؟قومی وفامیلی؟
از افرادی که بانی توزیع بودند لیست بخواهید وسرزده راست آزمایی کنین.
آقای دکتر هدایت خواه به خدای یکتا سوگند بنده سالها خودم رو صرفا در جهت شخصیت شما فدا کردم والان که به دنبال امثال ..افتادی و دارن درعناوین مختلف برگزاری حلسات شما رو هزینه میکنن دیگه ناامید وبی اعتماد شدم نسبت به شما.
اندکی به خود آئید ونگذارین دیگران ازشما سواستفاده کنند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا هرکس اسم .را بر سر سنگ مزارش نوشت در آتش جهنم خواهد سوخت
8888
Iran, Islamic Republic of
اینا میخوان با استخاره مملکت را مدیریت کنند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1