کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تحقق وعده نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در یک روستا ( + تصاویر )

27 بهمن 1399 ساعت 19:14

 روستای تپرقوی دلی اولاد علی مومن صاحب مدرسه شد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به مردم این روستا برای احداث این مدرسه قول داده بود. 


 روستای تپرقوی دلی اولاد علی مومن صاحب مدرسه شد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به مردم این روستا برای احداث این مدرسه قول داده بود. 
به گزارش کبنا، کرمی اظهار داشت: مردم روستای «تپرقوی دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد طی درخواست‌های مکرر خواستار احداث مدرسه برای دانش‌آموزان روستا بودند که الحمدالله با پیگیری‌های مستقیم نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مقدمات ساخت مدرسه در این روستا فراهم شد.
وی افزود: تعداد 13 دانش‌آموز در این روستا در مقطع ابتدایی با مشکل فضای آموزشی نامناشب روبرو بودند که با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه بویراحمد و بیمه پارسیان کلنگ‌زنی این مدرسه با حضور مسئولان و اهالی روستا انجام شد. و ان شاء الله تا مهرماه تحویل داده خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ساخت 17 باب مدرسه و فضای آموزشی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی و اداره کل نوسازی مدارس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیدند.
کرمی ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین جهت رفع مشکلات آموزشی در مناطق محروم استان گفت: از 17 فضای آموزشی بهره‌برداری شده 11 واحد توسط خیرین حقیقی و حقوقی ساخته شده‌است.
گفتنی است مهدی روشنفکر در زمان انتخابات 98 به مردم این روستا قول مساعد جهت احداث این مدرسه را داده بود.

 


کد مطلب: 430825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430825/2/تحقق-وعده-نماینده-بویراحمد-دنا-مارگون-یک-روستا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1