کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی ( + تصاویر )

15 بهمن 1399 ساعت 1:29

با حضور سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حکمت‌الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان به مناسبت دهه فجر 20 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.


با حضور سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حکمت‌الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان به مناسبت دهه فجر 20 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
به گزارش کبنا، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم جای‌جای استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلفی هستیم. دولت تمام همتش را برای رفع محرومیت‌ها گذاشت.
صمیمی‌دوست گفت: زمینه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.
حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این زمینه، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 20 پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان بهمئی آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.
 سنائی گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های ورزش، فضاهای آموزشی، تأمین و توسعه برق، احداث و بهسازی راه‌های روستایی، مسکن مددجویی، منابع طبیعی و آبخیزداری، اوژانس اجتماعی و طرح‌های کشاورزی بوده و با بهره برداری از این طرح‌ها و پروژها، علاوه بر تقویت زیرساخت‌های شهرستان، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 100 نفر فراهم خواهد شد
 وی افزود: مجموع اعتبار پروژه‌ها بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده که از این میزان، مبلغ 130 میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های افتتاحی و 70 میلیارد ریال نیز جهت کلنگ زنی طرح‌ها و پروژه‌ها تخصیص یافته است
 فرماندار بهمئی تصریح کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر، تعداد 5 پروژه به نمایندگی از سایر پروژه‌ها، با حضور  صمیمی‌دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، کلنگ‌زنی یا افتتاح شد.
 به گزارش کبنا، این پروژه‌ها به شرح ذیل می‌باشد:
-‌ افتتاح چمن مصنوعی شهرک ولی‌عصر با اعتبار (5000) میلیون ریال
-‌ افتتاح مدرسه شهید حججی لیکک با اعتبار (35000) میلیون ریال
-‌ افتتاح مدرسه مسکن مهر لیکک با اعتبار (30000) میلیون ریال
-‌ کلنگ‌زنی تأمین و توسعه برق شهرستان با اعتبار (13214) میلیون ریال
-‌ افتتاح بند سنگی ملاتی کت به نمایندگی از 4 بند سنگی ملاتی با اعتبار (36644) میلیون ریال


کد مطلب: 430346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430346/2/افتتاح-کلنگ-زنی-20-پروژه-عمرانی-اقتصادی-شهرستان-بهمئی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1