تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۳۰۱۱۳
پروژه آسفالت و بهسازی جاده ارتباطی روستای (کمک‌ها) در بخش لوداب کلنگ زنی شد؛

پایان انتظار ۱۶ ساله پنج روستا در بخش لوداب ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ پنج روستای متمرکز " کَمَک‌ها " با این محور ملی تنها هشت کیلومتر فاصله زمینی داشته بنا به گفته روستانشینان، یکی از عوامل اصلی مهاجرت آنان به شهر یاسوج است.
به گزارش کبنا، بنا به گفته اهالی این روستاها، کشته شدن روستائیان در تصادفات جاده‌ای، ترک تحصیل مستمر دانش آموزان بویژه دختران در مقطع راهنمایی و دبیرستان، نبود امکانات بهداشتی از قبیل مرکز بهداشت، بی توجهی به بالا رفتن نرخ بیکاری جوانان، فرسوده بودن بافت منازل روستایی، هدر روی محصول باغات آنان از قبیل انجیر و انگور و ده‌ها مشکل دیگر ناشی از دسترسی نداشتن آنان به یک محور ارتباطی مناسب است.
بعد از گذشت سالها از دست و پنجه نرم کردن مردم پنج روستای «کَمَک‌ها» با مشکلات عدیده در رفت و آمد و خسارت‌های فراوان، در نهایت امروز پروژه بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی این روستاها به ظول 8 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
نماینده مجلس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون امروز عصر در بازدید مسولان و مدبران استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد، از روستاهای بخش لوداب در شهرستان بویراحمد گفت: پروژه بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی روستاهای «کَمَک» از سمت آبمورد لوداب به طول هشت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و طی فرآیند مناقصه به پیمانکار واگذار گردیده‌است.
کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز طی بازدید از روستاهای بخش لوداب کلنگ‌زنی پروژه‌های بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی روستاهای «چال‌شاهین» و «کَمَک‌ها» در بخش لوداب شهرستان بویراحمد صورت گرفت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه جاده ارتباطی روستای » چال شاهین» به طول 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیارد تومان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پروژه جاده «کَمَک‌ها» به طول هشت کیلومتر و اعتبار 8 میلیارد تومان تأمین اعتبار و به پیمانکار واگذار شده‌است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا همش لوداب
سید مجتبی
Iran, Islamic Republic of
پس نماینده بویراحمد بالا کی هستش ؟ جناب روشنفکر که این چند ماه کلا جا خوش کرده تو منطقه بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
آره جان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1