کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( تصاویر ) بازدید رئیس‌کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های گردشگری بویراحمد

7 بهمن 1399 ساعت 9:41

 رئیس‌کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های گردشگری در حال اجرای شهرستان بویراحمد بازدید کردند.


 رئیس‌کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های گردشگری در حال اجرای شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگیفگردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، ابوالفتح ابو الهادی رئیس‌کل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه استان ظرفیت‌های طبیعی بالایی در حوزه گردشگری دارد، اظهارکرد: در کنار جاذبه‌های طبیعی زیر ساخت‌های گردشگری خوبی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در استان در حال انجام است.
 وی تصریح کرد: بازرسی استان آماده همکاری با سرمایه گذاران استان جهت افزایش زیر ساخت‌های گردشگری و توسعه این صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است. 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با بیان اینکه 41 پروژه گردشگری هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است، گفت: با اتمام این پروژه‌ها شاهد رشد صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
 مجید صفایی با بیان اینکه دولت حمایت‌های خوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری داشته است، اظهار کرد: هتل چهارستاره و پارک آبی یکی از پروژه‌های مهم استان است که با حمایت‌های دولت توسط بخش خصوصی در حال احداث است.
صفایی گفت: با افتتاح تله کابین، پارک آبی، مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج شاهد اشتغالزایی و درآمد زایی خوبی در حوزه گردشگری شهرستان بویراحمد خواهیم بود.
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از آماده بودن مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج برای افتتاح شدن خبرداد وگفت: این دوپ روژه مهم گردشگری بزودی توسط مقام عالی وزارت میراث فرهنگی کشور برای رفاه حال مردم در یاسوج افتتاح می‌شود. 
برپایه این گزارش مدیرکل بازرسی استان و مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان امروز از طرح‌های گردشگری موزه یاسوج، مجتمع گردشگری آزادی باقری و هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج بازدید کردند.


کد مطلب: 430085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430085/2/تصاویر-بازدید-رئیس-کل-بازرسی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-طرح-های-گردشگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1