کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شورا و شهردار قانون‌مند / رصد پروژه‌های عمرانی مادوان توسط «شهامت» / شبکه اینترنتی و مخابراتی در مادوان توسعه می‌یابد ( + تصاویر )

5 بهمن 1399 ساعت 15:47

«شهردار و شورای اسلامی شهر مادوان یکی از شهرداران و شوراهای قانون مند، منظم و بدون حاشیه استان کهگیلویه و بویراحمد است.» این را یکی از کارشناسان مدیریت شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مادوان با حضور عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استانداری مطرح کرد.


«شهردار و شورای اسلامی شهر مادوان یکی از شهرداران و شوراهای قانون مند، منظم و بدون حاشیه استان کهگیلویه و بویراحمد است.» این را یکی از کارشناسان مدیریت شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مادوان با حضور عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استانداری مطرح کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شهر مادوان رفت و با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر نشست مشترکی به منظور پیگیری مشکلات و اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها برگزار کرد.
 به گزارش کبنا، در این نشست که سید محمد هادی امیری مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت، پیرامون توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه فیبرنوری بحث و گفت و گو شد.
امیری مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با قدردانی از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مادوان تاکید کرد: پروژه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی شهر مادوان به زودی آغاز می‌شود.
وی گفت: شرکت مخابرات پرداخت مطالبات شهرداری مادوان را در دستور کار قرار داده است و تا پایان سال به حساب شهرداری واریز می‌شود.
در ادامه عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر وحدت و هماهنگی شهرداری‌ها با شرکت مخابرات به منظور هوشمندسازی شهرها تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری مادوان هماهنگی لازم را برای توسعه شبکه مخابراتی داشته باشند.
وی همچنین از شورا و شهرداری مادوان به عنوان مجموعه هماهنگ، قانون‌مند و موفق نام برد.
به گزارش کبنا در ادامه پروژه‌های شهر مادوان مورد بررسی قرار گرفت که داریوش جهانبخش شهردار مادوان گزارش مختصری از آخرین وضعیت پروژه‌های این شهر ارائه داد و اظهار داشت: احداث ساختمان آتش نشانی شهر مادوان، کانال هدایت سیلاب به طول 700 متر، پروژه احداث پارک محله‌ای، ساماندهی محور یاسوج – اصفهان و یاسوج – سی سخت از مهمترین پروژه‌های شهر مادوان است.
وی افزود: با تلاش همکارانم خدمات خیلی خوبی در شهر مادوان انجام گرفت و افزایش رضایت مردم دلیل بر همین ادعا است.
جهانبخش افزود: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مادوان تمامی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها به جزء معابری که دارای معارضات اجتماعی بودند، ساماندهی، بهسازی، ترمیم و آسفالت شدند.
شهردار مادوان همچنین گفت: جدول گذاری بخش عمده‌ای از معابر سطح شهرجهت هدایت آب‌های سطحی صورت گرفت که بنده جا دارد از همکاری خوب اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت تسریع در تصویب پروژه‌ها همکاری داشتند، تشکر ویژه داشته باشم.
حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان در این نشست با قدردانی از مسئولان، اظهار داشت: بازدید، نظارت و ارزشیابی عملکرد شهرداری‌ها توسط دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد موجب برداشتن موانع و رفع مشکلات در حوزه شهری و باعث تقویت و بهبود عملکرد شهرداری‌ها می‌شود.
 وی ضمن تشکر از اینگونه اقدامات ارزشمند و مؤثر مدیرکل امور شهری، افزود: با مدیریت آقای شهامت که از نخبگان علمی و صاحب نظر در حوزه مدیریت شهری می‌باشند، نظم و آرامش کاری بر مجموعه شهرداری‌ها حاکم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مادوان در ادامه بیان کرد: تأمین و توسعه زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات نیاز امروز جامعه است و مخصوصاً در این ایام شیوع بیماری کرونا که بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید می‌شود، بیش از هر زمان دیگری نیاز آن احساس می‌شود.
پیام گفت: مردم شهر مادوان و روستاهای حومه شایسته ارائه بهترین خدمات هستند که می‌طلبد مسئولین محترم نسبت به تأمین مطالبات به حق مردم به ویژه در حوزه توسعه شبکه‌های اینترنتی و مخابراتی گام بردارند.
رضا فرخ پور عضو شورای اسلامی شهر مادوان بر تقویت آنتن دهی خطوط تلفن همراه تاکید کرد و گفت: اکثر خیابان‌های شهر مادوان آنتن دهی خطوط تلفن همراه ضعیف است که خواستار رسیدگی مدیرعامل مخابرات استان هستیم.
 محمدرضا یزدان پناه نائب رئیس شورای اسلامی شهر مادوان ضمن قدردانی از مسئولان بر تقویت شبکه‌های اینترنتی در شهر مادوان نیز تاکید کرد.
سید محمد هادی امیری مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر مادوان وعده تقویت آنتن دهی و توسعه شبکه‌های مخابراتی را در آینده در این شهر داد.
به گزارش کبنا، در ادامه عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی داریوش جهانبخش شهردار مادوان، حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از اعضای شورا و مسئولان از پروژه‌های عمرانی مادوان بازدید کرد.


کد مطلب: 430022

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430022/2/شورا-شهردار-قانون-مند-رصد-پروژه-های-عمرانی-مادوان-توسط-شهامت-شبکه-اینترنتی-مخابراتی-توسعه-می-یابد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1