کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۱ ماه حقوق!

کارکنان بر درب سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج قفل زدند ( + تصاویر )

4 بهمن 1399 ساعت 10:23

کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج صبح امروز شنبه چهارم بهمن ماه در اعتراض به ۱۱ ماه حقوق معوقه خود تجمع و درب این سازمان را قفل کردند.


کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج صبح امروز شنبه چهارم بهمن ماه در اعتراض به ۱۱ ماه حقوق معوقه خود تجمع و درب این سازمان را قفل کردند.
 به گزارش کبنا، ایسنا در گزارشی نوشت: سفره کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج به خاطر ۱۱ ماه حقوقی که معوق مانده در این روزهای کرونایی خالی‌تر از همیشه شده و کارکنان برای رفع این بی پولی دست به اعتراض زدند و درب ورودی سازمان را قفل کردند.
 «ضرغام خلقی پور»، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج در این زمینه، گفت: حقوق فرودین ماه کارکنان این سازمان پرداخت شد اما مابقی هنوز مانده و بعلت بدهی گذشته و مشکلات شهرداری همچنان معوق هستند و پرداخت نشد.
 وی افزود: خواسته کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر به حق است اما قفل کردن درب سازمان درست نیست.
 خلقی پور با بیان اینکه از اسفند ماه ۹۸ تا کنون در شرایط کرونایی ۳۶ دستگاه اتوبوس این سازمان تعطیل و بدون فعالیت بودند و به همین دلیل با مشکلات زیاید مواجه شدیم، اظهارکرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته اما به جایی برای پرداخت حقوق ۱۱ ماهه معوق کارکنان سازمان نرسیده‌ایم.
 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: حدود ۸ نیروی رسمی داریم که شهرداری حقوق این تعداد را به روز پرداخت می‌کند اما ۲۸ نفر نیروی شرکتی داریم که تاکنون حقوق دریافت نکرده‌اند.
 


کد مطلب: 429975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429975/2/کارکنان-درب-سازمان-حمل-نقل-بار-مسافر-یاسوج-قفل-زدند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1