کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ورود معاون عمرانی استاندار عملیات آسفالت ورودی شهر چرام آغاز شد؛

بازدید اثرگذار آقای معاون

3 بهمن 1399 ساعت 16:45

 بعد از بازدید کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان چرام و ورودی این شهر، عملیات آسفالت جاده چرام به سمت چشمه بلقیس آغاز می‌شود.


بعد از بازدید کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان چرام و ورودی این شهر، عملیات آسفالت جاده چرام به سمت چشمه بلقیس آغاز می‌شود.
به گزارش کبنا، کیامرث حاجی زاده دیروز در سفر به شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به همراه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و معاونین راه و شهرسازی استان، پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در بحث زیرساخت‌ها بخصوص در بحث جاده‌ها، از این پروژه‌ها از جمله جاده پاتاوه_ دهدشت و ورودی‌های شهرهای دهدشت و چرام برای پیگیری این پروژه‌ها بازدید کردند.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جاده چرام به سمت چشمه بلقیس گفت: در مورد جاده چرام به سمت چشمه بلقیس (روستای کره شهبازی) به تاکید استاندار محترم پیگیری‌های لازم انجام شد و امروز طبق بازدیدی که به همراه مدیران کل مرتبط از این جاده داشتیم، ان شاء الله برای عملیات آسفالت یک کیلومتر اول این جاده، بزودی دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
 به گزارش کبنا، محمدحسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از جاده چرام گفت: به تاکید استاندار و معاون عمرانی استاندار با تعیین اعتبار این پروژه، ظرف چند روز آینده دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و کار آسفالت این جاده شروع می‌شود.
 امروز در کمتر از ۲۴ ساعت از گذشت بازدید حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و تاکید و تعیین تکلیف این پروژه از طریق استاندار و معاون عمرانی وی، دستگاه‌ها و ماشین آلات راهسازی در این پروژه مستقر و شروع به کار کردند.
 بنا بر این گزارش، این جاده به علت تکمیل نشدن در سالهای گذشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده بود.
 شروع پرکار و نتیجه بخش حاجی زاده نشان می‌دهد که استان در بحث عمرانی روزهای خوبی را در پیش دارد و معاون عمرانی استاندار عزم خود را جزم کرده است که پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان را به نحو مطلوب به سرانجام برساند.


کد مطلب: 429953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429953/2/بازدید-اثرگذار-آقای-معاون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1