کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / تاکید هدایت‌خواه بر وحدت نیروهای انقلابی ( + تصاویر )

3 بهمن 1399 ساعت 14:20

همایش رؤسا و دبیران هیئت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


همایش رؤسا و دبیران هیئت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، این همایش که به دلیل بیماری کرونا فقط با حضور رؤسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید میهمان ویژه‌ای از تهران داشت.
قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور لزوم همراهی و هم افزایی نیروهای انقلاب را در این همایش تاکید نمودند و تلاش در جهت دعوت همه جریانات سیاسی انقلابی به وحدت را از مأموریت‌های ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دانستند.
قدیمی دراین جلسه با اشاره به نقش مردم درصحنه‌های متعددکشور، راه خروج نیروهای بی عمل وناکارآمد وبازگشت به ریل انقلاب را منوط به مراجعه به مردم دانست وتاکید کرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد پایین به بالا و در حرکتی مبتکرانه، فرایند تصمیم سازی رابه لایه‌های پایین منتقل نموده است.
وی تشکیل مجلس انقلابی را از ثمرات وکارکرد مؤثر شورای ائتلاف دانست وافزود با انسجام وهمگرایی احزاب وگروههای متعدد ذیل این شورا، مجلسی یکدست وانقلابی شکل گرفت که خوشبختانه از زمان شکل گیری تا کنون، با حرکتهای جهادی، اقدامات موثری برای بازگشت عزت به کشور وحل معضلات معیشتی مردم برداشته است.
معاون امور استانهای کشور ضمن تاکید بر فعالیت شورای های ائتلاف شهرستانها بر وحدت با همه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی تاکید نمودند.
ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دراین جلسه با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی، تلاش برای تشکیل دولت جوان حزب الهی را ازاولویت های اساسی این شورا برشمرد واظهار امیدواری کرد با عزم ایجاد شده در جریانات انقلابی، دولت جدید با رویکرد جهادی وگفتمان انقلاب شکل خواهد گرفت.
دکتر خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در ابتدای این جلسه با تشریح اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی هیئت مؤسس شورای ائتلاف شهرستانها، به ضرورت تسریع در تشکیل مجمع عمومی شهرستانی تاکید کرد واز روسا ودبیران این شورا درشهرستانها خواست حداکثر تلاش خود را برای شکل گیری مجمع منتخبین وانتخاب اعضای شورای مرکزی ائتلاف در شهرستانها بکار گیرند.
در پایان نیز برخی از اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود برای آینده مطلوب را مطرح کردند.
 


کد مطلب: 429946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429946/2/همایش-شورای-ائتلاف-نیروهای-انقلاب-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تاکید-هدایت-خواه-وحدت-انقلابی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1