کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی میوه‌جات خشک در گچساران/ دست لیدر سیدقدرت در دست حاج رحیمی+تصاویر

3 بهمن 1399 ساعت 10:13

این شرکت قصد دارد در راستای حمایت و ترویج فعالیت اقتصادی، زمینه اشتغال قشر بانوان گچسارانی را ایجاد کن


آیین افتتاح شرکت درنیکا تجارت پویا واحد فراوری و بسته بندی میوه خشک در تالار بهار برگزار شد.
 مدیرعامل شرکت درنیکا تجارت پویا دراین آیین ،اظهار داشت: این شرکت قصد دارد در راستای حمایت و ترویج فعالیت اقتصادی، زمینه اشتغال قشر بانوان گچسارانی را ایجاد کند.
درنا عبدالخانی افزود: در این کارخانه میوه  بصورت کاملا بهداشتی و بدون استفاده از مواد نگهدارنده یا افزودنی و بصورت کاملا طبیعی، خشک و سپس بسته بندی می شود.
کارآفرین گچسارانی خاطر نشان کرد: هدف ازاجرای این طرح جایگزین کردن میوه خشک بجای تنقلات ناسالم و مضراست.

فرماندار سابق گچساران در این آیین اظهار کرد: جا دارد از کسانی که در راستای رونق چرخه تولید و اقتصاد تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و در این راستا مسئولان باید زمینه را برای سرمایه گذاران و کارآفرین مهیا کنند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: باید از سرمایه گذارانی که برای ایجاد اشتغال تلاش می کنند استقبال کرد.
رحیمی در ادامه با اظهار تاسف و گلایه از عدم حضور مدیران در این آیین ،عنوان کرد: متاسفم برای مدیرانی که به این برنامه دعوت شده اند اما حضور پیدا نکردند.

وی عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر خود یک بار را از روی دوش دولت بر می دارد هرچند این‌تعداد اندک‌باشد ولی با توجه شرایط سخت و دشوارکنونی خود یک امر مهم تلقی می شود.

گفتنی است: خوش و بش سعید رحمانی وکیل دادگستری، فعال سیاسی، اجتماعی و لیدر سید قدرت حسینی با حاج عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت از نکات مشهود این آیین بود.

 


کد مطلب: 429943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429943/2/افتتاح-واحد-فرآوری-بسته-بندی-میوه-جات-خشک-گچساران-دست-لیدر-سیدقدرت-حاج-رحیمی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1