کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک عکاس منتشر کرد؛

محله بدنام بی‌خانمان‌ها در لس آنجلس + تصاویر

25 دی 1399 ساعت 18:38

یک عکاس در لس آنجلس با افراد بی خانمان محله اسکید رو رابطه دوستی برقرار کرد و از این طریق توانست به کار‌هایی که آن‌ها در زندگی روزمره انجام می‌دهند دسترسی پیدا کند.


عکاسی در آمریکا ده سال از زندگی خود را صرف عکاسی از محله بدنام بی خانمان‌های لس آنجلس صرف کرده و آن‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کرده است.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، جو اسپنت به محله اسکید رو در مرکز لس آنجلس رفته است. تقریبا پنج هزار بی خانمان در این محله زندگی می‌کنند. همه آن‌ها در فضایی به مساحت کمتر از یک مایل مربع چپانده شده اند. ۳ هزار نفر از این بی خانمان‌ها در چادر‌ها یا پیاده رو‌ها زندگی می‌کنند.
این عکاس با افراد بی خانمان رابطه دوستی برقرار کرد و از این طریق توانست به کار‌هایی که آن‌ها در زندگی روزمره انجام می‌دهند دسترسی پیدا کند.
تصاویر این عکاس از محله اسکید رو عمدتا چالش برانگیز است. علاوه بر فقر گسترده در اینجا تزریق و مصرف مواد مخدر از کار‌هایی است که در میان بی خانمان‌ها رواج دارد.
در این عکس‌ها فردی دیده می‌شود که پس از تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس به شکل دلخراشی بخشی از صورتش از بین رفته است، او جری نام دارد و لبخند می‌زند. به گفته جو این فرد در دسامبر سال ۲۰۲۰ جان باخته است.
یک زن نیز که یک اسلحه در دست دارد چلسی نام دارد. او این تفنگ را برای دفاع از چادر محل زندگی اش از موش‌ها تهیه کرده است.
یکی از عکس‌های دلخراش در محله بی خانمان‌های لس آنجلس دست یک مرد است که انگشتانش قطع شده است. استفانی یک روز یک خمپاره منفجر نشده را در خارج از چادرش پیدا کرد. آن را برداشت، اما ناگهان منفجر شد و انگشتانش قطع شد. اکنون به دلیل دسترسی به امکانات بهداشتی دستش دچار عفونت شده است.
شیوع ویروس کرونا در محله اسکید رو به اوج خود رسیده است. این آمار از ۶۰ مورد ابتلا در هفته به ۵۴۷ مورد رسیده است.








































 


کد مطلب: 429711

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429711/2/محله-بدنام-بی-خانمان-ها-لس-آنجلس-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1