کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور سردار خرمدل برگزار شد

معارفه فرمانده سپاه گچساران برگزار شد / تذکر جدی فرمانده به کاندیداها

20 دی 1399 ساعت 14:57

مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.  در این آیین از زحمات سرهنگ سید علی اصغر نورایی تقدیر و به جای ایشان سرهنگ باقر پسنده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان منصوب شد.


مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد.
سرهنگ باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: کسانی که بخواهند به امنیت شهرستان خدشه‌ای وارد کنند با آنها برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت و در این زمینه گذشت وجود نخواهد داشت.
 در این آیین سرهنگ باقر پسنده اظهار کرد: همان‌گونه که سپاه از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته انشالله این فعالیت همچنان تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در اوایل سال آینده 3 انتخابات در شهر گچساران برگزار می‌شود که انتظار که از نامزدهای انتخاباتی که در این کارزار انتخاباتی شرکت می‌کنند این است که قوانین را رعایت کنند که خدای ناکرده خدشه‌ای به امنیت این شهرستان وارد نشود.
 پسنده ادامه داد: سپاه پاسداران درکنار سایر نیروهای انتظامی، نظامی و نیروهای امنیتی، مسئولیت امنیت شهرستان و انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم را برعهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: امیدواریم که نامزدهای انتخابات قوانین را رعایت کنند و درپیام ها، جلساتشان چه درفضای مجازی و چه درفضای حقیقی خدایی ناکرده اقدماتی انجام ندهند که با احساسات مردم بازی شود و امنیت پایدار شهرستان خدشه دار شود که نه قابل پذیرش، نه قابل گذشت و نه قابل تحمل است.

 پسنده عنوان داد: کسانی که بخواهند به امنیت شهرستان خدشه‌ای وارد کنند با آنها برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت و در این زمینه گذشت وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز همگان وظیفه دارند که با چنگ و دندان از این امنیت پایداری که در سایه هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و درسایه خون شهیدان به دست آمده صیانت کنیم تا بتوانیم زمینه سازظهور حجت باشیم.

اروپا بدون اذن آمریکا آب هم نمی‌خورد/هیمنه پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطره قطره خونی که از شهید می‌چکد هیچ وقت هدر نخواهد رفت و امروز شاهد هستیم که هیمنه پوشالی آمریکا امروز به دستان خودشان در حال فروپاشی است.
اروپا بدون اذن آمریکا آب هم نمی‌خورد/هیمنه پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار حمید خرمدل در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه گچساران با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم اظهار کرد: قطره قطره خونی که از شهید می‌چکد هیچ وقت هدر نخواهد رفت و امروز شاهدیم که هیمنه پوشالی آمریکا به دستان خودشان در حال فروپاشی است.
وی با اشاره به اینکه امروز مردم آمریکا پرچم کشور خود را پایین می‌کشند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کشتی بزرگ تایتانیک غرق شد و امروز هیمنه قدرت آمریکا با سرعت بیشتری رو به افول است.
 سردار خرمدل تصریح کرد: در نظام لیبرالی آمریکا سالها اذهان بشریت را تسخیر کرده بود و این کیدها و حیله‌ها به خودشان برگشت خورده است و انقلاب‌های مخملی و رنگی را در سراسر دنیا رواج دادند و خودشان را نظام برتر معرفی می‌کردند اما امروز ترامپ ادعا دارد که تخلفات در انتخابات صورت گرفته و آن هیبت در حال نابودی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۰ درصد خاک سوریه اشغال شد و داعش بالاترین تجهیزات را در اختیار داشت و حمایت فراوانی هم می‌شد اما حاج قاسم و مدافعان حرم آنها را در منطقه محکم به زمین زدند.
 وی افزود: در کلیت محور مقاومت هیبت نظام آمریکا به ذلت کشیده شد و در عین الاسد مورد اصابت موشک‌های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت و اضمحلال امریکا نزدیک است.
خرم دل تصریح کرد: در این عصر شاهد اضمحلال یک تمدن منحوس هستیم و قطعاً آینده بشریت از آن اسلام است و قطعاً جمهوری اسلامی پرچم را به دست صاحب واقعی‌اش خواهند رساند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستقل‌ترین کشور دنیا امروز جمهوری اسلامی است و اروپا با آن عظمت پوشالی نمی‌تواند بدون اذن آمریکا آب بخورد، اما جمهوری اسلامی ایران امروز برای خودش تصمیم می‌گیرد که باید خدا را شکر کرد، هر چند مشکلاتی در مملکت از بعد اقتصادی وجود دارد اما با تکیه بر توان داخلی مرتفع خواهند شد. 
وی در ادامه افزود: سرهنگ نورایی نسب بیش از ۳۰ سال در عرصه‌های مختلف سپاه با اخلاص و تواضع مأموریت‌هایی را انجام دادند و با صبوری و صبر انقلابی در خدمت مردم بودند و صمیمانه از ایشان قدردانی و تشکر می‌کنم.
 سردار خرمدل تصریح کرد: سرهنگ پسنده نیز از نیروهای جوان و پای کار هستند که به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران معرفی می‌شوند و از همه مدیران و بسیجیان تقاضا داریم همراهی لازم را با وی داشته باشند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران تفاوت‌هایی با دیگر شهرستان‌ها دارند هم از نظر قومیت، منطقه نفت خیز و فرهنگ متفاوت است که باید از ظرفیت‌های این شهرستان در جهت اعتلای نظام اسلامی بهره برد.
 در این آیین از زحمات سرهنگ سید علی اصغر نورایی تقدیر و به جای ایشان سرهنگ باقر پسنده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان منصوب شد.


کد مطلب: 429495

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429495/2/معارفه-فرمانده-سپاه-گچساران-برگزار-تذکر-جدی-کاندیداها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1