تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۹۴۷۵
با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد

آغازعملیات اجرایی ۲ طرح گردشگری در گچساران / احداث دهکده گردشگری در منطقه سدچم شیر/تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان

۰
کبنا ؛عملیات اجرایی ۲ طرح زیرساخت های گردشگری گچساران شامل مجتمع های رفاهی تفریحی و بومگردی با حضور مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، الماس قبادی رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گچساران آغاز شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ زنی این طرح ها اظهارداشت: پروژه های گردشگری گچساران با ۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغالزایی ۲۰ نفر اجرا می شود.
مجید صفایی افزود: طرح مجتمع بوم گردی در نزدیکی شهر دوگنبدان با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱ نفر یکی از طرح های حوزه گردشگری گچساران که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
صفایی اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار و۲۴ متر مربع و زیربنای ۴۷۰ متر مربع اجرا می شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجتمع تفریحی رفاهی شهر دوگنبدان دیگر طرحی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
صفایی بیان کرد: این طرح با سرمایه گاری ۳۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۹ نفر در زمینی به مساحت یکهزار و۱۳ متر مربع اجرا می شود.
وی تصریح کرد: تاکنون یک هتل چهار ستاره، یک مهمان پذیر، ۶ باغ تفریحی، سه رستوران بین راهی ،چهار اردوگاه گردشگری ، یک کمپینگ اقامتی و چهار اردوگاه تفریحی در شهرستان گچساران احاث شده است.
صفایی با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  با بکارگیری تمام ظرفیت ها و توان خود زمینه فعالیت بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی را در بخش گردشگری استان فراهم کرده اند، افزود: سالیانه بیش از یک میلیون نفر از جاذبه های گردشگری گچساران بازدید می کنند.
.مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان محدودیت اعتباری وجود ندارد و براساس طرح توجیهی به متقاضیان تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت می شود.
مجید صفایی اضافه کرد: سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هر نقطه ای از این استان می توانند بدون نگرانی از سقف تسهیلات اعطایی با استفاده از نقطه نظرات کارشناسی طرح های مورد نظر خود را اجرایی کنند.
وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های گردشگری در کنار منابع آبی و کمپ های عشایری از ظرفیت های مغفول حوزه گردشگری استان است که آن طور که باید در آن سرمایه گذاری نشده است.
مجید صفایی افزود: تاکنون تنها یک مجوز ایجاد زیرساخت های گردشگری در بخش کمپ های عشایری کهگیلویه و بویراحمد صادر شده  در حالی که ظرفیت های بی بدیلی برای سرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث دهکده گردشگری در منطقه سدچم شیر گچساران از مهمترین برنامه های میراث فرهنگی برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبی است.
 صفایی اضافه کرد: طرح مطالعاتی اجرای این طرح در چند روز آینده آغاز می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عمق
Iran, Islamic Republic of
مانور انتخاباتی کلنگ توخالی
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1