کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان کشوری:

کاندیدای انتخابات مجلس فارس رسماً مدیر فرودگاه یاسوج شد ( + تصاویر )

18 دی 1399 ساعت 15:24

نشست تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.


نشست تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
 به گزارش کبنا، مراسم معارفه مدیر جدید فرودگاه یاسوج صبح امروز ( پنجشنبه 18 دی ماه 99) برگزار شد که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست اظهار داشت: در تلاش هستیم در سال جدید با افزایش ضریب امنیت و تجهیزات فرودگاه یاسوج، امکان برقراری دو پرواز در روز را فراهم کنیم و البته استقبال مردم تعیین کننده است.
حسین کلانتری افزود: فرودگاه یاسوج ۱۴ موانع پروازی داشت که به لحاظ فنی و امنیتی مشکل ساز بود که بر طرف شدند.
وی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده برای برطرف شدن این موانع و توسعه و تجهیز این فرودگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
استاندار بیان کرد: توسعه باند فرودگاه، تکمیل روشنایی باند و امکان برقراری فرود در شب و نصب تجهیزات لازم در این فرودگاه اکنون شرایط را برای انجام فرود و پرواز هواپیماهای با بدنه متوسط فراهم ساخته است.
کلانتری تاکید کرد: برای افزایش ضریب امنیت، افزایش پروازها، توسعه و تجهیز بیشتر این فرودگاه آمادگی داریم با مشارکت ۵۰ درصدی تأمین منابع در استان و ۵۰ درصد هم از طرف شرکت فرودگاه‌ها اقدام کنیم.
استاندار توسعه و تجهیز بیشتر فرودگاه گچساران را خواستار شد و گفت: این فرودگاه هم در نزدیکی شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام و لنده واقع شده و برای ارائه خدمت به مردم این منطقه نیازمند توسعه، تجهیز و افزایش تعداد پرواز بیشتر است.
استاندار از علی محسنیان که ۱۳ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت و 6 سال مدیر فرودگاه یاسوج بود، تقدیر کرد.

   

کلانتری از عنایت انصاری فرد مدیر جدید فرودگاه یاسوج هم خواست تا نسبت به توسعه و تجهیز و افزایش تعداد پروازها در فرودگاه‌های استان بن طور جدی پیگیری نمایند.
 مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم گفت: فرودگاه یاسوج که موانع طبیعی و غیرطبیعی متعددی داشت امروز مشکلات و موانع آن رفع شده و شرایط زیرساختی برای افزایش پروازها نیز مهیا شده است.
امیر مکری افزود: با توجه به پیگیری‌های ویژه و مکرر استاندار اکنون که فرودگاه یاسوج از استانداردهای لازم برخوردار شده است در صورت استقبال مردم استان پیگیر افزایش تعداد پروازهای آن خواهیم بود.
وی اظهار داشت: فرودگاه گچساران هم برای توسعه و تجهیز مدیریت آن به شرکت فرودگاه‌های و ناوبری هوایی کشور داده شد و اقدامات لازم برای توسعه، تجهیز و افزایش ایمنی آن در دستور کار قرار گفته است.
در پایان این نشست عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی و از خدمات علی محسنیان مدیر پیشین نیز تجلیل شد.

  

عنایت انصاری‌فرد برای حضور در رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در فرمانداری لارستان ثبت نام کرده بود که او در این مسیر موفق نبود و از راه یابی به مجلس بازماند.
انصاری‌فرد متولد سال 49 در شهر قدیم لار بوده و گفته می‌شود او در یک خانواده متدین به دنیا آمده و شغل پدر او کارگر بوده است.

وی تحصيلات دوران مدرسه را در لارستان سپري كرده و مقطع كارشناسي در رشته مهندسي هوانوردي با گرايش مهندسي مراقبت پرواز در دانشكده تكنولوژي تهران گذرانده و بين ۸۰ دانشجو با كسب رتبه سوم فارغ التحصيل شده است.
او هم استانی احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

  


کد مطلب: 429417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429417/2/کاندیدای-انتخابات-مجلس-فارس-رسما-مدیر-فرودگاه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1