تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۰۲
به همت فرماندهی بسیج شرکت نفت و گاز گچساران؛

یادمان شهدای شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد / فرزند شهیدفخری‌زاده: تلاش کنیم نخبه‌های عرصه علم داخل کشورمان را حفظ کنیم

۲
کبنا ؛
یادمان شهدای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، گرامیداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهیدمحسن فخری زاده، به همت فرماندهی بسیج شرکت نفت و گاز گچساران، روابط عمومی نفت و گاز گچساران در تالار آزادی این شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، در این مراسم که شامگاه روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه برگزار شد، با حضور مسوولان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، سرهنگ نورایی نسب فرمانده ناحیه بسیج شهرستان، فردوس ناصرزاده فرمانده بسیج شرکت نفت و گاز شهرستان، و با حضور میهمان کشوری محمدوحدتی مشاور ارشد معاون اسبق قوه قضاییه برگزار شد.  
در این مراسم، مهدی فخری زاده، فرزند شهید هسته ای در گفت و گویی تلفنی و زنده اظهار کرد: هدف از ترور این است که ما را از هدف واقعی مان بازدارند، وابستگی ما را به غرب بیشتر کنند، همچنان که قبل از انقلاب اسلامی این وابستگی وجود داشت.  
فرزند شهیدفخری‌زاده افزود: هدفی که دشمن برای از بین بردن اقتدار کشور دنبال می کند این است که نخبگان را از خدمت به کشور محروم کنند. در ده سال اخیر خروج نخبگان از کشور یکی از اتفاقات مهم بوده است، به انحاء مختلفی دشمن در ابتدا شرایط خروج سرمایه های علمی ما را فراهم می کنند، بنابراین باید تلاش کنیم سرمایه و نخبه های عرصه علم داخل کشورمان را حفظ کنیم و جلوی خروجشان را بگیریم.
وی در خصوص خدمات شهیدفخری‌زاده به عنوان دانشمند هسته ای اظهار کرد: در مسیر فعالیت ایشان حتما مشکلات و ناهماهنگی هایی وجود داشت، ولی ایشان معتقد بودند برای رسیدن به هدف نباید منتظر حل شدن مشکلات بمانیم، باید هدف خود را به انجام برسانیم.
-
محمد وحدتی مشاور ارشد معاون سابق قوه قضاییه نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخته و گفت:  در لبنان، عراق، سوریه، یمن و کشورهای اطراف، هر جایی که می رویم نسبت به وجود حاج قاسم سلیمانی و ایران قدردان بوده اند.
وحدتی اظهار کرد: به برکت مدیریت جهادی سردار سلیمانی، غیرممکن ها در فضای دوردست و در سوریه ممکن شدند.
وحدتی در خصوص مشکلات داخلب و تحریم ها افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند ما هیچ مشکل لاینحلی نداریم، فرصت ها و شرایطی که ما امروز داریم، اگر با مکتب و تفکر شهید سلیمانی جلو برویم به سرعت می توانیم مشکلات را حل کنیم.
وی بیان کرد: مشکل ما از این است که انقلابی برخورد نمی کنیم. اگر جهادی و انقلابی رفتار کنیم می توانیم بیماری اقتصادی کشور را درمان کنیم.
انتهای این مراسم نیز با مداحی مداح اهل بیت به اتمام رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1