کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم ) شیرهای آلوده در بازار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد

14 دی 1399 ساعت 13:58

شیرهای آلوده با بار میکروبی زیاد وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شد که امروز یکی از خودروهای حمل این شیرها توسط بازرسان تعزیرات حکومتی متوقف شد.


شیرهای آلوده با بار میکروبی زیاد وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شد که امروز یکی از خودروهای حمل این شیرها توسط بازرسان تعزیرات حکومتی متوقف شد.
به گزارش کبنا، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: با همکاری تمام دستگاه‌ها، دامپزشکی، دستگاه قضا و... امروز یکی از خودروهای حمل شیرآلوده را متوقف کردیم.
    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقف محموله شیر آلوده با مخلوط۵۰ درصدی آب در شهر یاسوج خبر داد.
«براتعلی صالحی» در حاشیه توقف یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده در شهر یاسوج به خبرنگاران گفت: با توجه به گزارشات مردمی و دامپزشکی استان مبنی بر اینکه شیرهای آلوده با بار میکروبی بالا و داشتن آب بیش از حد نرمان به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود. این مساله خطرات زیادی را برای مردم و مصرف کنندگان بوجود می آورد.
وی افزود: با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از برسری های لازم امروز توانسته ایم یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده را متوقف کنیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: طبق گزارشات واصله روزانه ۵ دستگاه خودرو از این نوع شیر از استانهای همجوار بعنوان ضایعات وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.
صالحی تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته آب موجود در این شیر که متوقف شده ۱۴ درصد از نرم کشوری بالاتر بود البته بار میکروبی این محموله نیز در حال بررسی و آزامیش است که قطعا با میکروبی بالایی خواهد داشت. اضافه کردن آب را برای پایین آوردن بار میکروبی شیر انجام می دهند.
 وی ادامه داد: گزارشات رسیده حاکی از این است که تا ۵۰ درصد شیر وارد شده به استان کهگیلویه و بویراحمد آب است که این موضوع ذسلامت و جان مردم را به خطر می اندازد.


کد مطلب: 429258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429258/2/فیلم-شیرهای-آلوده-بازار-یاسوج-مرکز-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1