کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اجرای چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی:

توزیع 16 هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

11 دی 1399 ساعت 16:05

مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان با توزیع 16 هزار بسته معیشتی به محرومین با محوریت آسیب دیدگان کرونا در مناطق کم برخوردار استان آغاز شد.


مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان با توزیع 16 هزار بسته معیشتی به محرومین با محوریت آسیب دیدگان کرونا در مناطق کم برخوردار استان آغاز شد.

  به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 11 دی ماه 99) مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان صبح امروز با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و شایان نادری مسئول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یاسوج برگزار شد.
 در این آیین همزمان اهدای 30 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم بر خوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز آغاز شد.
 در این آیین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمانها و اداراتی که در بحث رزمایش احسان و همدلی مشارکت داشتند تقدیر کرد.
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت ۹ دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: با این طرح یک انقلاب بزرگ در سطح کشور صورت گرفت.
 وی به جلسه ویدئو کنفرانس مشترکی که به صورت سراسری و کشوری برگزار شد اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت مراتب قدردانی خود را از بسیجیان به خاطر اجرای شایسته طرح اعلام کرد. 
فرمانده سپاه فتح به اقدامات سه‌گانه‌ای که در این طرح انجام می‌شود اشاره کرد و گفت: مراقبت؛ بیماریابی و کمک‌های مؤمنانه در این طرح انجام می‌شود که تاکنون در این حوزه اقدامات شایسته‌ای در استان انجام شده است برای نمونه آماری داریم که بعضی وقت از ۳۰۰ تست ۵۰ نفر مثبت بوده‌اند یا به فرض مثال در روستایی ۱۸ نفر آلوده به ویروس بوده و  خانواده‌ای هر ۵ عضو آن مبتلا بوده و خود از این موضوع با خبر نبوده‌اند.
 وی گفت: اتفاق خوبی افتاده و شناسایی خوبی انجام شده و در درمان و کمک‌های مومانه به واسطه انی طرح کارهای خوبی انجام شده و خوشبختانه با این طرح  نیازمندان دیگری شناسایی و ساماندهی شده‌اند.
 این فرمانده به اقدامات خوب نهادها و دستگاه‌ها و بسیج و سپاه در زمینه کمک‌های مؤمنانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: شاید یک ماه پیش بود که مأموریت طراحی و پیش‌بینی شده ما تمام شده و اکنون مازاد بر آن چشم‌انداز در این زمینه فعالیت می‌کنیم. 
 سردار خرمدل به سایر فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: ۷۵۹ جهیزیه هفته بسیج را تمام کردیم و به همین تعداد را تا پایان سال با همراهی کمیته امداد خواهیم داشت و در ادامه کمک‌های مؤمنانه خوبی وارد استان می‌شود.
 وی گفت: بحث سرویس بهداشتی که معضل بزرگی است تعداد ۸ هزار سرویس دیگر را در استان پیش‌بینی کرده‌ایم
 خرمدل ادامه داد: ۳ هزار گازکشی در استان انجام داده‌ایم و به دنبال امیدآفرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که مردم بدانند کسانی پشت قضیه پی‌گیری مشکلات محرومان هستند هر کاری انجام داده می‌شود به صورت تیمی و جهادی است و از حالت خشک اداری خود خارج شده است.
با بیان اینکه در بحث کرونا سپاه توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی را به صورت هدفمند اجرا کرد، گفت: سپاه در بحث توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی، گازکشی و آب رسانی به روستاهای محروم، اهدای جهیزیه و سایر برنامه‌ها پیشگام است.
 در این آئین شایان نادری مسئول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از اقدامات ستاد اجرایی ارائه کرد.
       

 


کد مطلب: 429154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429154/2/توزیع-16-هزار-بسته-معیشتی-آسیب-دیدگان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1