تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۰۹۷
با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه بهمئی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا از بهمئی، صبح امروز (سه شنبه 9 دی ماه 99) مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این آئین از خدمات سرهنگ باقر پسندیده فرمانده سابق بهمئی قدردانی و سرهنگ محمدی به جای او به عنوان فرمانده سپاه بهمئی منصوب شد.
 سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک و گرامی‌داشت روز 9 دی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال همواره با فتنه‌های گوناگون مقابله کرده، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی زیادی را علیه مملکت ما به کار گرفتند. اما علی رغم همه این کارشکنی‌ها ملت ما سرپا ایستاده و با همه این تحریم‌ها و جنگ اقتصادی مبارزه می‌کنند.
وی در ادامه طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا را موفق دانست و گفت: الحمدالله علی رغم اینکه بیان می‌کردند مرگ و میرها در کشور ما زیاد خواهد بود، اما الان مرگ و میرها به شدت کاهش پیدا کرده و می‌شنویم که در کشورهای همانند آمریکا با آن همه تجهیزات و امکانات به بن بست خورده‌اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: فتنه 98، جنگ نرمی بود که علیه نظام اسلامی ایران طراحی شد.
وی افزود: همه مسئولان نظام باید تلاش کنند که مسافران قطار انقلاب هر روز بیشتر و بیشتر باشد و اگر ناخالصی وجود دارد باید از این قطار جدا شود. در سال‌های اخیر همواره آسیب‌های از طرف نفوذی‌ها دیده‌ایم.
وی در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: شجاعت سردار سلیمانی بی نظیر بود، او از وفادارترین فرمانده هان و مسئولان به نظام و مبانی انقلاب اسلامی بود. اسم سردار سلیمانی رعب و وحشت در دل دشمن می‌انداخت. و به این خاطر است که او فردی ولایتمدار، دین شناس، با بصیرت و مخلص بود.
سردار خرمدل بیان کرد: شهادت بهترین مزد سردار سلیمانی بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از عملکرد سرهنگ پسندیده و سپاه شهرستان بهمئی رضایت داریم، افزود: از خدمات برادر عزیزمان آقای پسندیده قدردانی می‌کنم و برای آقای سرهنگ محمدی آرزوی موفقیت داریم و در ادامه مسیر از او حمایت خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1