کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

کلاهبرداری بزرگ به سبک فروشگاه‌ زنجیره‌ای ( + فیلم و تصاویر )

30 آذر 1399 ساعت 16:17

بازرسان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به فرماندهی براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات بازار شهر یاسوج را مورد پایش قرار دادند.


بازرسان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به فرماندهی براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات بازار شهر یاسوج را مورد پایش قرار دادند.
   

به گزارش کبنا، صبح امروز ( یکشنبه 30 آذر ماه 99) براتعلی صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از بازرسان تعزیرات و امور صنفی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهر یاسوج را مورد بررسی و بازدید قرار دادند.
   
بنا بر این گزارش، وقتی همراه با براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی اسان کهگیلویه و بویراحمد وارد یکی از فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای واقع در میدان انقلاب یاسوج وارد شدیم، بنا به گفته کارشناسان و مدیرکل تعزیرات حکومتی این فروشگاه بزرگ رو به کلاهبرداری بزرگ آورده بود که با ورود بازرسان تعزیزات حکومتی بساط این کلاهبرداری جمع آوری شد.
    
صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار کبنا، گفت: در این فروشگاه زیر سایه تخفیف از مردم پول بیشتری دریافت می‌کردند که وقتی مورد بازرسی دقیق صورت گرفت، این فروشگاه را پلمپ و برای آن جریمه سنگین اعمال شد.
    
صالحی گفت: متخلفان بدانند که امان آنها را خواهیم برید و اجازه نمی‌دهیم کسی به مردم ظلم کند. 
وی همچنین از مردم خواست که به کمک تعزیزات حکومتی بیایند و اگر جای تخلفی مشاهده کردند، سریعاً تعزیزات حکومتی را در جریان قرار دهند.
به گزارش کبنا، در ادامه بازرسان وارد فروشگاه زنجیره‌ای دیگر در میدان جانبازان یاسوج شدند که بعد از بررسی این فروشگاه نیز پلمپ شد.

   
 


کد مطلب: 428734

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428734/2/کلاهبرداری-بزرگ-سبک-فروشگاه-زنجیره-ای-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1