کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سومین مرحله رزمایش؛

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مؤمنانه هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

16 آذر 1399 ساعت 16:15

در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.


در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنا، این رزمایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع پرسنل و داوطلبان و در حاشیه اجرای این رزمایش مؤمنانه ابتدا از تلاشها و زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان که در همه حوادث و اتفاقات و مناسبتها به صورت جهادی پای کار هستند و در حال خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند، تقدیر کرد و گفت: امروز شاهد یک کار خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب جدی به برخی مشاغل و حرفه‌ها موظف هستیم که در حد توان به فکر معیشت نیازمندان و آسیب دیدگان باشیم.
 کلانتری محاسبه دقیق و شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت و شأن خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند از اولویت‌های مهم و اساسی است و تلاش شود این بسته‌های معیشتی در همه نقاط و جای جای استان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.
استاندار خاطر نشان کرد تاکنون رزمایش‌های متعدد کمک‌های مؤمنانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادها برگزار شد و کمک‌های خوبی در نقاط محروم استان در بین نیازمندان توزیع شد.
کلانتری گفت: در این رزمایش به همت جمعیت هلال احمر تعداد ۲۱۰۰ بسته معیشتی، متشکل از ۷ قلم کالای ضروری مورد نیاز خانواده‌های نیازمند به ارزش تقریبی هر بسته ۴ میلیون ریال آماده شده که به سرعت به شهرستان‌ها انتقال داده شده تا در مناطق روستایی و محروم توزیع شود.
 وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که هیچ فرد نیازمندی ضرورت نداشته باشد که به مرکزی مراجعه کرده و باعث تجمع شود، باید با برنامه ریزی همه این بسته‌ها با کمال حفظ احترام و حرمت خانواده‌ها تقدیم آنان شود.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ذاتی تاکنون به خوبی عمل کرده است باید از همه داوطلبان و امدادگران و مدیران آن تقدیر کرد.
 کلانتری در پایان افزود: از همه خیرین و کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم تا در این خدمات و رزمایش‌های خداپسندانه شرکت کنند و با کمک به نیازمندان گامی مؤثر در جهت رضای پروردگار بردارند.
 جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و معیشتی تحت عنوان رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در سه مرحله و در راستای تحقق شعار (هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان) تأمین شده و در توزیع آنها نیز تلاش شده است تا حتماً به دست نیازمندان واقعی از جمله مستمندان، بیماران کرونایی و مشاغل آسیب دیده از کرونا برسد.
 


کد مطلب: 428273

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428273/2/توزیع-۲۱۰۰-بسته-معیشتی-کمک-های-مؤمنانه-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1