کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر راه و شهر سازی؛

«بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد» موفق در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

12 آذر 1399 ساعت 11:46

وزیر راه و شهر سازی در خصوص اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در کشور، از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد بعنوان دستگاه موفق در بین سایر استانها نام برد.


 وزیر راه و شهر سازی در خصوص اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در کشور، از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد  بعنوان دستگاه موفق در بین سایر استانها نام برد.

به گزارش کبنانیوز؛ جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور وزیر راه و شهر سازی، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مسئولین راه و شهر سازی استان، صیادی معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن استان و سایر کارشناسان مرتبط در محل سالن جلسات اداره راه و شهر سازی استان با  موضوع آخرین اقدامات صورت گرفته در پیشرفت و اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان برگزار گردید.
در این جلسه وزیر راه و شهر سازی ضمن تاکید بر اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در اسرع وقت در سطح کشور گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است، لذا توسعه و آبادانی میهن اسلامی مرهون تلاش مدیران متعهد و پر تلاش است که در مسیر سازندگی و ارائه سایر خدمات دیگر عزمی راسخ دارند و شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر راهکارهای لازم از تلاش همه جانبه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد و مجموعه همکاران ایشان در پیشرفت عملیات و اجرای پروژه طرح اقدام ملی در استان تشکر کرده و از این دستگاه بعنوان موفق‌ترین نهاد در پیگیری عملیات اجرایی پروژه طرح اقدام ملی نام برد.  


کد مطلب: 428137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428137/2/بنیاد-مسکن-استان-کهگیلویه-بویراحمد-موفق-اجرای-طرح-اقدام-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1