کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سینما|

«حجت الله نجف‌پور» بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

9 آذر 1399 ساعت 19:19

هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده یاد «حجت الله نجف پور» به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.


به گزارش کبنانیوز، بعداز ظهر امروز (9 آذرماه) هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده یاد «حجت الله نجف پور» در سن ۶۹ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت.
«حجت الله نجف پور خویگانی» بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، دوبله، نویسنده، تهیه کننده، گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی بود که علاوه بر صدای زیبا، قلم روان، استادی مبتحر در ایفای نقش، قلبی مهربان و روحی والا داشت.
وی اصالت بختیاری و از لرهای غیور کشورمان است که از سال ۱۳۶۴ وارد صدا و سیمای مرکز خوزستان شد و در سال ۱۳۷۱ با ادامه فعالیت‌های خود به مرکز اصفهان آمده و در بخش صدا با نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی بیش از ده‌ها نمایش رادیویی خوش درخشید.
مرحوم نجف پور در سیما هم برنامه‌های مخاطب پسند سریال‌های خاطره انگیز و جادو تصویر را صدا پیشگی کرد.
از جمله فعالیت‌های سینمایی حجت الله نجف پور، بالای شهر پایین شهر، روشن‌تر از خاموشی، شیخ بهایی، خانه بخت، کژدم و ده‌ها اثر دیگر است.
بنا بر این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت اعلام می‌شود.
به گزارش کبنا، «محسن کیانی» کارگردان سینما و تلویزیون با اعلام این خبر ضمن تسلیت به جامعه هنری، به نیابت از عوامل فیلم سینمایی کژدم، موسسه فرهنگی هنری هنر نمای دنا، آموزشگاه سینمایی قاب طلایی، به بازماندگان زندیاد «حجت الله نجف پور» تسلیت و تعزیت عرض کرد.


کد مطلب: 428043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428043/2/حجت-الله-نجف-پور-اثر-ابتلا-کرونا-درگذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1