کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج؛

اهدای خون اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

7 آذر 1399 ساعت 11:59

به مناسبت هفته بسیج اقشار مختلف بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل انتقال خون استان بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.


به مناسبت هفته بسیج اقشار مختلف بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل انتقال خون استان بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
به گزارش کبنانیوز؛ سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح به همراه مسئولان اقشار مختلف بسیج و جمعی از بسیجیان با حضور در اداره کل انتقال خون استان به یاری بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی شتافتند.
مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشکر از مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح و  شرکت کنندگان در این برنامه گفت: امنیت در راس همه امور است و از همه شما که امنیت و سلامتی را در جامعه حکمفرما می کنید تقدیر می کنم.
رستم حسن زاده با بیان اینکه  انتقال خون یک سازمان عام المنفعه است که از سوی کمیته پدافند غیرغامل به عنوان یک مرکز حیاتی شناخته شده است، گفت: از یک کیسه خون سه فراورده اصلی و بیش از 60 فراورده دارویی استحصال می شود .
وی بیان کرد: هر چند با شیوع ویروس کرونا ظرفیت و بار مراجعه به انتقال خون کم شد اما همت، ایثار و فداکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد باعث شد که ظرفیت خون این اداره کل از پنج روز به 9 روز برسد.
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از مجموعه  بهداشت و درمان استان و کارکنان خدوم اداره کل انتقال خون استان گفت: امروز اقشار مختلف بسیج  برای عرض خداقوت به کارکنان اداره کل انتقال خون  و همچنین اهدای بخشی از خون خود به بیماران نیازمند در این مرکز حضور یافتند.
سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در شرایط سخت کرونایی در بخش های مختلف کمک های مومنانه,  اهدای خون, توزیع بسته های فرهنگی و ورزشی بین مدارس ، اهدای جهیزیه، میز خدمت و ... همپای با سایر مسئولان استان در کنار مردم هستند.


کد مطلب: 427963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427963/2/اهدای-خون-اقشار-بسیج-سپاه-فتح-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1