کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی از طرف رئیس شورای اسلامی شهر مادوان:

مشاور رسانه‌ای شورای شهر مادوان منصوب شد + ( تصاویر )

28 آبان 1399 ساعت 13:16

رئیس شورای اسلامی شهر مادوان طی حکمی علمدار معارفی نژاد را به عنوان مشاور رسانه ای این شورا منصوب کرد.


رسانه‌ها به عنوان زبان گویای شهروندان نقش بی نظیری در ساماندهی امور و نیازهای مردم دارند و از طرفی با انعکاس عملکرد مدیریت شهری می‌توانند زمینه‌های جلب مشارکت و همکاری مردم را فراهم آورند، در واقع اگر شرایط مطلوبی برای همکاری رسانه‌ها فراهم آید، پویایی و نشاط شهروندی، افزایش کارایی و عملکرد مدیریت شهری، تعامل شهروندان و توسعه شهری ایجاد خواهد شد، چرا که عنصر کلیدی در فرایند رسیدن به توسعه پایدار، اصلاح نگرشی منابع انسانی است.
به گزارش کبنانیوز از مادوان، حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان روز چهارشنبه 28 آبان ماه طی حکمی علمدار معارفی نژاد را به عنوان مشاور رسانه‌ای این شورا منصوب کرد.
حاتم پیام در این آیین با بیان اینکه سکوی اول خدمتگذاری به مردم شورا و شهرداری هستند، گفت: شورا و شهرداری شاید به تنهایی نتوانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند، و برای موفقیت در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند زمینه‌های درآمدزایی برای شهرداری را ایجاد کند، افزود: رسانه  می‌تواند مشارکت و همکاری و همراهی مردم با شورا را ایجاد کند.
وی در خصوص اهمیت نقش رسانه‌ها در شرایط ویژه‌ی کرونایی گفت: رسانه در جهت مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری جهت اجرای صحیح مقررات و پرداخت به موقع عوارض می‌تواند فرهنگ سازی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه باید تلاش کنیم برای ارائه خدمات، کمترین فشار اقتصادی به مردم وارد آید گفت: اعتقاد ما این است که مدیران شهری در شرایط فعلی نباید به درآمد و جیب مردم چشم داشته باشند، بلکه باید برنامه ریزی شهری به گونه‌ای باشد که درآمد پایداری را برای شورا و شهرداری فراهم کند.

 


کد مطلب: 427654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427654/2/مشاور-رسانه-ای-شورای-شهر-مادوان-منصوب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1