کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

27 آبان 1399 ساعت 14:10

نشست خبری به مناسبت هفته بسیج امروز (سه شنبه 27 آبان ماه 99) در سالن اجتماعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست خبری به مناسبت هفته بسیج امروز (سه شنبه 27 آبان ماه 99) در سالن اجتماعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سعید برومند‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج از اجرای ۲۱۰ برنامه در این هفته خبر داد.
برومند‌زاده گفت: در اوایل جنگ حوادث متعدد و پر التهابی رخ داد که ضرورت تشکیل نیروی سازماندهی شده احساس و بسیج در آذر سال  ۵۷ شکل گرفت.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از پایان جنگ دشمنان از طریق جنگ رسانه‌ای، کسانی که در تلاطم انقلاب و سختی‌ها از دور نظاره‌گر بودند و بسیج را صد راه می‌دیدند و گروه‌های سیاسی می‌گفتند به بسیج نیازی نیست اما به حمدالله بسیج ۴۰ سال است که خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد.
وی به برنامه‌های هفته بسیج با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: ۲۱۰ برنامه در هفته بسیج ۹۹ برگزار می‌شود که بیشتر برنامه حول نهضت خدمت‌رسانی، اردوهای جهادی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.
این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این هفته گفت: افتتاح ۲۳۵ پروژه مسکن مددجویی، افتتاح ۹ پروژه آبرسانی آب شرب و ۸ خط انتقال آب، کمک به ۳۰ مسجد، اهداء ۷۱۵ جهیزیه به نوعروسان و اهداء ۸۰۰ بسته کمک‌های مومنانه از جمله برنامه‌های این هفته در استان است.
وی با اشاره به بازدید از صنایع و واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آنها گفت: برنامه‌های این هفته با توجه به بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شعار  ۵ آذر با عنوان برای رهبرم یک قاسم سلیمانی‌ام افزود: رسانه‌ها برای تبیین شعار هفته نهایت همکاری را داشته باشند.
برومند‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود سپاه به گرانی‌ها گفت: در این برنامه قرار نیست سپاه به کف بازار ورود کند و این وظیفه متولیان است، سپاه بیشتر مبارزه با گرانفروشی، احتکار و رسیدگی به گزارشات مختلف را در دستور کار دارد.


کد مطلب: 427611

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/427611/2/تشریح-برنامه-های-هفته-بسیج-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1